تریلر 10 دقیقه ای بازی Spider-Man 2 دریافت می شود. Kraven the Hunter، لباس جدید Symbiote، بیشتر را آشکار می کند


Marvel’s Spider-Man 2 سرانجام در جریان نمایشگاه پلی استیشن که اوایل پنجشنبه برگزار شد، تریلر گیم پلی بازی را دریافت کرد. این دمو 10 دقیقه‌ای به‌عنوان بزرگ‌ترین رونمایی در این رویداد مطرح شد و نگاهی گسترده به یکی از شرورهایش Kraven the Hunter، توانایی سر خوردن در شهر و توانایی‌های جدید وحشیانه پیتر پارکر، با حسن نیت از Venom Symbiote ارائه کرد. . Developer Insomniac Games ادعا می‌کند که می‌توانید به‌طور یکپارچه بین مرد عنکبوتی پارکر و مایلز مورالس در لحظات مختلف داستان جابجا شوید. تاریخ انتشار اعلام نشده است، اما تونی تاد، صداپیشه Venom، پیش از این در توییتی که اکنون حذف شده است، پنجره راه اندازی در ماه سپتامبر را تایید کرده بود.

تریلر Marvel’s Spider-Man 2 با کرایون شکارچی در حال پرسه زدن در جنگل ها و به دنبال “یک برابر” باز می شود – احتمالاً کسی که می تواند با قدرت فوق العاده سرم خود پا به پای خود باشد. این شکار خبرهای بدی را برای ساکنان شهر نیویورک به همراه دارد، که شامل دو نفر Spidey و گالری شرورهای سرکش آنها می‌شود و دکتر کرت کانرز با نام مستعار The Lizard به نظر می‌رسد که هدف در دمو باشد. گیم پلی بازی تا حد زیادی در سراسر رودخانه شرقی در کوئینز جریان دارد، منطقه ای که به تازگی قابل بازی و کاوش است که در Spider-Man 2 معرفی شده است. همانطور که قبلاً ذکر شد، پارکر دارای چند رشته سیاه جدید است که همه اینها به لطف Venom Symbiote است که خود را به قهرمان ما متصل می کند و چند حرکت تهاجمی به او داد. به جای تار، انگل گسترش می‌یابد و خود را به گونه‌ای تغییر شکل می‌دهد که با نیازهای میزبانش مطابقت داشته باشد – پیچک‌هایی که می‌توانند حتی سرسخت‌ترین دشمنان را نیز به راحتی شخم بزنند. درست به شخصیت، شما همچنین می توانید صدای او را بشنوید که خشمگین تر می شود و تأثیر تغییر ذهن سیمبیوت را برجسته می کند.

سپس با فشار دادن یک دکمه به مایلز مورالس می رویم که وظیفه دارد از مارمولک در برابر شکارچیان محافظت کند. پیمایش تا حد زیادی یکسان باقی می‌ماند، مگر برای Web Wings جدید که به شما امکان می‌دهد در فواصل طولانی به سرعت سر بخورید. سوئیچ شخصیت تقریباً فوری نیز در اینجا قابل ذکر است که نشان دهنده قدرت SSD داخلی PS5 است که ساختمان ها، اتومبیل ها و افراد را بدون هیچ گونه لرزش قابل توجهی بارگیری می کند. تریلر مرد عنکبوتی 2 به زودی ما را به بازار ماهی هارلم می برد، انباری که به نظر می رسد شکارچیان سعی می کنند در مقابل دکتر کانرز برتری پیدا کنند. یکی از ابزارهای جدید نمایش داده شده Web Line بود که کاملاً شبیه به Line Launcher از بازی‌های Batman: Arkham عمل می‌کند و به شما امکان می‌دهد یک خط وب با کشش بالا برای خزیدن و پرش روی دشمنان ایجاد کنید. همچنین Web Grabber وجود دارد، ابزاری قدرتمند که دشمنان را به یک نقطه منزوی می‌کشد، بنابراین می‌توانید آنها را با یک پوند زمینی برق‌آمیز به پایان برسانید.

Insomniac Games اشاره می‌کند که هم قدرت بیوالکتریک آبی جدید سیمبیوت و مورالس را می‌توان از طریق درخت مهارت ارتقا داد. در پست وبلاگ پلی‌استیشن آمده است: «قهرمانان ما فناوری را به اشتراک می‌گذارند و با هم تمرین می‌کنند، بنابراین ما یک درخت مهارت مشترک را نیز گنجانده‌ایم که ارتقاء موازی را برای هر دو ارائه می‌دهد. همانطور که مورالس به جستجوی دکتر کانرز ادامه می دهد، پارکر به انبار راه می یابد و کت و شلوار جدید خود را با شکوه تمام به نمایش می گذارد. «وای! هی مرد، رشته‌های جدید؟»، مورالس می‌پرسد، قبل از اینکه جفت مورد حمله The Lizard قرار گیرند – که در پی آن یک دنباله تعقیب و گریز پر اکشن پر از رویدادهای سریع و چرخش وب در سراسر رودخانه شرقی است. از طریق بخش تعقیب و گریز ماداگاسکار از Uncharted 4: A Thief’s End، این کاملا سینمایی است. پس از چند تماس نزدیک، قهرمانان ما در مورد حرکت بعدی خود برای ردیابی مارمولک فکر می کنند. اما پارکر مصمم است که این کار را خودش انجام دهد. در حالی که مایلز از پرخاشگری تازه کشف شده مربی اش ابراز نگرانی می کند، با صدایی شوم می گوید: «او مال من است.

Marvel’s Spider-Man 2 قرار است پاییز/پاییز امسال به طور انحصاری برای PS5 منتشر شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع