بر اساس داده های NHTSA، تسلا 19 کمپین فراخوان در ایالات متحده در سال 2022 را گزارش کرده است که بیش از 3.7 میلیون خودرو شامل چهار بار تماس در ماه نوامبر را پوشش می دهد.
در پرونده ای که روز شنبه به اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) منتشر شد، سازنده خودروهای الکتریکی گفت که فراخوان مربوط به چراغ عقب برخی از خودروهای مدل 3 2023 و مدل Y 2020-2023 را پوشش می دهد.
این آژانس هفته گذشته گفت: “NHTSA این خرابی ها را بررسی کرده و پیگیری های مناسبی را انجام می دهد. NHTSA از بسیاری از منابع داده در فرآیندهای اجرایی خود استفاده می کند.”
رگولاتور در ژوئن 2021 دستوری صادر کرد که از خودروسازان و شرکتهای فناوری میخواست فوراً تمام تصادفهای مربوط به سیستمهای کمک راننده پیشرفته (ADAS) و وسایل نقلیه مجهز به سیستمهای رانندگی خودکار آزمایششده در جادههای عمومی را گزارش کنند. رگولاتور ایمنی روز سه شنبه گفت که از داده های ارائه شده توسط خودروسازان تحت سفارش سال 2021 خود به عنوان بخشی از تحقیقات خود استفاده می کند.
این بررسی نشان داد که در موارد نادری ممکن است چراغ ها به طور متناوب به دلیل یک ناهنجاری کار نکنند که ممکن است باعث تشخیص اشتباه خطا در طی فرآیند بیدار شدن خودرو شود. تسلا گفت که سه گزارش گارانتی در مورد این مشکل دریافت کرده است.
© تامسون رویترز 2022