تصاویر لو رفته موتورولا پنانگ در مورد دوربین‌های پشتی دوگانه، می‌تواند دارای 4 گیگابایت رم باشد.

شایعه شده جدیدترین گوشی هوشمند رده پایین موتورولا که می تواند موتورولا پنانگ نامیده شود، از طریق آخرین نشت تصویر توسط اوان بلاس، خبرساز منتشر شده است. این تصویر گوشی هوشمند را با قاب‌هایی با ضلع‌های صاف و گوشه‌های گرد به نمایش می‌گذارد. این تصویر همچنین نشان می‌دهد که موتورولا پنانگ ممکن است دارای پشتی صاف با دو بریدگی در بالا سمت چپ باشد تا دوربین دوگانه عقب را در خود جای دهد. در همین حال، نمایشگر جلویی دارای یک بریدگی سوراخ پانچ در وسط، یک قاب ضخیم قابل توجه و یک چانه ضخیم است.

در همین حال، موتورولا احتمالاً به زودی گوشی موتو X40 خود را در چین عرضه خواهد کرد. این سازنده گوشی های هوشمند در حال حاضر شروع به انتشار جانشین Moto X30 در منطقه کرده است. گوشی پرچمدار بعدی آن تایید شده است که از چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می برد که در اوایل ماه جاری معرفی شد. تاریخ دقیق عرضه این دستگاه هنوز اعلام نشده است، اما موتو ایکس 40 جزو اولین گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که دارای تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 است که ادعا می‌شود عملکرد آن 25 درصد و تا 45 درصد بهبود یافته است. به گفته کوالکام، بهره وری انرژی بهتری دارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

گفته می شود گوشی هوشمند موتورولا پنانگ دارای 4 گیگابایت رم است در حالی که این گوشی می تواند توسط موتورولا در پیکربندی های ذخیره سازی 64 و 128 گیگابایتی عرضه شود.

تصاویر افشا شده توسط ایوان بلاس با همکاری GadgetGang همچنین نشان می‌دهد که اسمارت‌فون این اسمارت‌فون دارای نام رمزی مشابه با دستگاه‌های Penang 4G و Penang Plus است. با این حال، Blass می گوید که این لزوما به این معنی نیست که گوشی هوشمند Motorola Penang در همان خط تولید قرار می گیرد.

نسخه آمریکایی پنانگ 5G موتورولا، که گفته می شود دارای شماره مدل XT-2313 است، می تواند در Verizon، AT&T و T-Mobile و همچنین کریکت، دیش و تراکفون در دسترس باشد.