جنرال موتورز پس از تصاحب ایلان ماسک، تبلیغات پولی در توییتر را به طور موقت متوقف کرد

فروش تبلیغات بیش از 90 درصد از درآمد توییتر در سه ماهه دوم را به خود اختصاص داده است. در ارائه‌ای برای تبلیغ‌کنندگان در ماه می، برخی از آژانس‌های تبلیغاتی و برندها از قبل نسبت به آینده توییتر شک و نگرانی داشتند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

مسئله بازگرداندن ترامپ در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی به عنوان آزمونی در مورد اینکه ماسک تا چه حد در ایجاد تغییرات پیش خواهد رفت، تلقی می‌شود، اگرچه خود ترامپ گفته است که برنمی‌گردد.

© تامسون رویترز 2022

او که خود را «مطلق آزادی بیان» می خواند، در ماه مه گفت که ممنوعیت توییتر درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را که در ژانویه سال گذشته به دلیل خطر تحریک بیشتر خشونت ها پس از حمله به ساختمان کنگره آمریکا از سایت میکروبلاگینگ حذف شد، لغو خواهد کرد. .

در آستانه بسته شدن قرارداد، ماسک در یک توییت نامه سرگشاده مستقیماً از تبلیغ کنندگان درخواست کرد: “توئیتر بدیهی است که نمی تواند به یک منظره جهنمی رایگان برای همه تبدیل شود، جایی که می توان هر چیزی را بدون عواقب گفت…
توییتر آرزو دارد که معتبرترین پلتفرم تبلیغاتی در جهان باشد که برند شما را تقویت کرده و شرکت شما را رشد دهد.”

بزرگترین خودروساز ایالات متحده گفت که “با توییتر تعامل دارد تا مسیر پلتفرم تحت مالکیت جدید خود را درک کند.”

جنرال موتورز گفت: “همانطور که روند عادی کسب و کار با تغییر قابل توجه در یک پلت فرم رسانه ای، ما به طور موقت تبلیغات پولی خود را متوقف کرده ایم.” خودروساز دیترویت افزود: “تعاملات مراقبت از مشتری در توییتر ادامه خواهد داشت.”

ماسک روز جمعه توییت کرد که توییتر شورای نظارت بر محتوا را «با دیدگاه‌های بسیار متنوع» تشکیل خواهد داد. ماسک گفت که هیچ تصمیم مهمی برای محتوای یا بازگرداندن حساب قبل از تشکیل شورا اتفاق نخواهد افتاد.

جنرال موتورز اواخر روز جمعه اعلام کرد که به طور موقت تبلیغات پولی در توییتر را پس از اینکه ایلان ماسک تصاحب شرکت رسانه های اجتماعی را تکمیل کرد، متوقف کرده است.

توییتر بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد. ماسک همچنین مدیر اجرایی رقیب جنرال موتورز تسلا است.