دکوراسیون انواع فروشگاه و مغازه

طبیعت باعث بهبود و افزایش توانایی های کودکان مانند توجه بالا، کاهش بی نظمی، افزایش تمرکز و ارتباط بیشتر با محیط اطراف می گردد. تیم تابلوسازی آریانا با امکانات در حال توسعه و متخصصان ماهر توانایی ساخت انواع تابلوهای مغازه و تابلوهای تبلیغاتی با کیفیت بالا در فرم های تابلو چلنیوم, نمای کامپوزیت, ترموود, طراحی داخلی مغازه با چوب لایت باکس و.. باشگاه بدنسازی به فضای بیشتری نیاز دارد تا برای انواع دستگاهها مانند تی آر ایکس فضای کافی وجود داشته باشد و نیازهای مختلف ورزشکاران را نیز پوشش دهد. از نور مناسب استفاده کنید هم چنین می توانید از نورپردازیهای متنوع با رنگهای جالب بر روی محصولات و ویترین استفاده کنید تا خریدار را به مدت بیشتری در مرکز خرید نگه دارید. ایده ای که در این عکس مورد استفاده قرار گرفته است، شامل چهره هایی مختلف است که در قاب های به تصویر کشیده شده اند و عینک های مختلفی بر چهره دارند، این کار باعث می شود تا این حس به ببیننده منتقل شود که در این مغازه برای هر سلیقه ای می توان عینکی مناسب پیدا کرد، به نظرتان این ایده جذاب نیست؟ در برخی از فروشگاه ها فضای کمی برای تردد مشتریان در نظر گرفته شده و در برخی دیگر آنقدر فضای خالی در مغازه وجود دارد که مشتری حس خرید از یک فروشگاه ورشکسته را پیدا میکند.

امروزه مراکز تجاری به عنوان فضایی که نیازهای مختلف مردم را جهت خرید و فروش یا گذراندن اوقات فراغت فراهم میکند از محبوبیت بالایی برخوردار است به همین خاطر طراحی داخلی مدرن و اصولی این مراکز باید به گونه ای باشد تا انرژی مثبتی را به افراد منتقل کند و بازدهی بالای اقتصادی نیز داشته باشد. پیلتن شاپ با سابقه بالای خود در زمینه فروش لوازم ورزشی و ماساژ و با داشتن گروه ماهر و باتجربه ای از طراحان متعهد و مجرب، اجرا صفر تا صد پروژه های خود را با رعایت تمام اصول و کمیت های لازم و در بالاترین حد کیفیت تضمین می دارد. نکاتی که در جذب بالای مشتری تاثیر به سزایی خواهد داشت .

یکی از بخش های مهمی که در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه باید به آن توجه داشت دکور مغازه خواهد بود. اما در طرف مقابل دکوراسیون مغازه پوشاک با مساحت کم نیازمند دقتنظر و ایدهپردازی بالاتری است. بعد از توجه کردن به استانداردها و ابعاد مناسب، نورپردازی استخر سرپوشیده یکی از مهمترین نیازهای هر فضای ورزشی است. مراکز ورزشی و تفریحی که دارای استخر هستند برای جذب مشتری و مراجعین بیشتر، لازم است به نما و طراحی داخلی استخرشان توجه کنند. اگر شما صاحب یک باشگاه ورزشی، بدنسازی، ماساژ و اسپا، سالنهای آرایشی و زیبایی، مراکز تفریحی مانند استخر هستید، پیشنهاد میکنیم این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. تمام افرادی که دارای باشگاههای ورزشی، بدنسازی، تی آر ایکس، یوگا و پیلاتس، کراس فیت، مدیتیشن، اسپا، ماساژ، سالنهای آرایشی و بهداشتی و مراکز تفریحی مانند استخر هستند، طراحی و دکوراسیون داخلی خود را به پیلتن شاپ بسپارند. استفاده از سقف کاذب کشسان با قابلیت نورپردازی مخفی، میتواند جذابیت و زیبایی خاص و منحصر به فردی را به فضای داخلی استخر بدهد. در طراحی و دیزاین داخلی مغازه باید به عوامل متعددی در این زمینه توجه کنید استفاده از ترکیب رنگ های صحیح و نور پردازی مناسب از جمله مواردی است که باید به آن توجه شود.

سالنهای زیبایی یکی از فضاهایی به شمار می آیند که اغلب افراد با آن در ارتباط هستند پس برای راندمان و کارایی بالا و هم چنین جذب مشتری، استفاده از طراحی، رنگ و چیدمان مناسب و اصولی امر مهمی است. اگر صاحب مغازه مانتو فروشی کوچک هستید، این امر اهمیتی دوچندان به خود می گیرد. علت اصلی این امر هم استفاده از رنگ سفید به عنوان رنگ بیس و پایه در دکور است. ما در مراحل ساخت دکور برای شما از انواع متریال های موجود با بهترین کیفیت استفاده خواهیم کرد. در مرحله سوم برای انتخاب متریال توسط طراح باید به سبک و نوع طراحی دقت شود.متریال های امروزی برای ساخت نمایی مدرن و یا متریال هایی ویژه ی نماهای کلاسیک.به طور معمول برای استفاده از متریال های نوین معماری، سبک طراحی نیز مدرن و پست مدرن خواهد بود . در طراحی با سبک مدرن از بروز ترین متریال ها باید استفاده شود که از جمله آنها می توان به شیشه، سنگ، آجر، سرامیک، بتن اکسپوز و مواردی این چنین اشاره کرد.

اگه بخوایم با جزییات بیشتری این مغازه رو به تصویر بکشیم میتونیم از رنگ های آبی و سفید و شکل های امواج دریا بر روی دیوار و یا کف پوش استفاده کنیم تا در نگاه اول ماهیت محصولات را به مشتریان نشون بدیم. فضای داخلی این فروشگاه ها باید به گونه ای باشد که محصولات به بهترین شکل ممکن در معرض نمایش گذاشته شوند و در عین حال حس خوبی در بازدیدکنندگان ایجاد کنند. بهتر است نیمکت، مبل، صندلی و تمام عناصر تزیینی به کار رفته در مرکز تجاری به گونه ای انتخاب شود که از جنبه بصری حس و انرژی مثبتی را به بیننده منتقل کند. اگر میتوانید کار خود را به یک طراح معماری داخلی بسپارید تا بهترین و مناسب ترین رنگ را برای دکور مغازه تان انتخاب کند اگر میخواهید خودتان به رنگ آمیزی مغازه بپردازید پیش از شناسایی رنگها و دانستن روانشناسی آنها بهتر است یکبار کاربری مغازه را با خودتان مرور کنید و ببینید از هر دیوار چه انتظاری دارید تا بهترین رنگ را با توجه به کاربری اش انتخاب کنید. از میزهای آرایشی مناسب و هماهنگ با یک دیگر به همراه آینه های بزرگ استفاده کنید؛ میتوانید برای طراحی دیوارها انواع کاغذ دیواریهای جذاب و مرتبط با دکور را انتخاب کنید.

بهتر است برای نورپردازی باشگاههای بدنسازی از نور طبیعی استفاده کنید؛ وجود پنجرههای بزرگ در فراهم کردن نور و زیبایی تاثیر به سزایی دارند. بهتر است فضایی را برای استراحت یا صرف نوشیدنی در نظر بگیرید. سعی کنید در وسط فروشگاه خود نیز ویترینی با ارتفاع متوسط را برای جلب نظر مشتریان قرار دهید. پس از اینکه مغازه مناسب را برای راه اندازی مغازه آرایشی بهداشتی انتخاب نمودید و یا برای آن بازسازی ساختمان را انجام دادید باید درباره دکوراسیون داخلی آن فکر کنید و به نحو مناسبی آن را انجام دهید. استفاده از رنگ بندی مناسب در دکوراسیون و قفسه بندی یکی از بخشهای مهم طراحی دکور مغازه است. بلکه لازم است تمامی انواع قفسهها را با نورپردازی مناسب فروشگاه ترکیب کنید و در کنار هم طراحی دکوراسیون داخلی و قفسه بندی فروشگاه را انجام دهید. اگر کسب و کار شما به شکلی است که با مردم سروکار دارید، باید به طراحی و چیدمان محیط کارتان اهمیت دهید، طراحی مدرن و اصولی محیط کار به فرد یا مشتری انرژی مثبتی القا میکند که این انرژی مثبت در کنار خدمات عالی و باکیفیت باعث میشوند که مشتری شما و مرکزتان را فراموش نکند و حتی آن را به اطرافیان خود نیز پیشنهاد دهد.

لوازم آرایشی کوچک مثل مداد ابرو باید در دسته بندی کنار هم قرار بگیرند، تا توجه مشتری را جلب کنند . یکی از مهمترین این عوامل، قفسه بندی مغازه لوازم آرایشی است که در صورت رعایت اصول مربوطه میتواند موفقیت مغازه شما را تضمین کند. در این بخش از مقاله 4 نکته مهم درمورد چیدمان داخلی و قفسه بندی فروشگاه لوازم آرایشی را برای شما فراهم کردهایم. شلف ها برای چیدمان مدل های ضخیم خیلی خوب هستند که اصلا چروک هم نمی شوند. اصولا در مغازه لوازم آرایشی رنگهای سفید، زرد و آبی خیلی به کار گرفته نمیشوند. رنگ باید با سایر لوازم و دکور هماهنگی داشته باشد و آرامش را به شما و مراجعینتان منتقل کند.

بین رنگ و طراحی سقف و کفپوش هماهنگی ایجاد کنید. مثلا می توان از نقشه های گنج یا سوالات هیجان انگیز در ویتریناستفاده کنید که توجه افراد و مخصوصا جوانان را جلب می کند. یکی از تفریحاتی که اکثر ما از انجام آن لذت میبریم شنا کردن است، این کار مخصوصا بعد از یک روز کاری خسته کننده، میتواند باعث آرامش و تمدد اعصاب شود. نورپردازی قفسهها برای جلوهی بیشتر محصولات داخل قفسه بسیار مهم است و نباید در دکور مغازه آرایشی نادیده گرفته شود؛ مخصوصا برای مغازههایی که از قفسههای تیره برای دکوراسیون آنها استفاده شده است. در طراحی دکوراسیون مغازه در تبریز محل قرارگیری کانتر صندوق یکی از بغرنج ترین چالش های طراحی برای صاحبان فروشگاه ها حساب می شود. ورودی مغازه از پنج تا پانزده قدم از در ورودی به حساب میآید. برای مثال محصولاتی که در استندهای روبروی ورودی مغازه چیده شدهاند از اهمیت بالایی برخوردارند چون مشتری به محض ورود به مغازه این محصولات را مشاهده میکند. رنگ بندی و طراحی تابلو ورودی مغازه شما نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر قفسه بندی مغازه شال و روسری را به شکلی صحیح و استاندارد انجام داده باشید، تمامی محصولات شما در معرض دید مشتری خواهد بود.

فرقی نمیکند خودتان مالک و مدیر مغازه لوازم آرایشی خودتان باشید یا صرفا مسئول یک غرفه در یک فروشگاه بزرگ باشید، در هر صورت رعایت اصول چیدمان محصولات در فروشگاه باید جزء اولویت های اصلی شما باشد. معمولا در طراحی و دیزاین یک فروشگاه، باید چیدمان شما به صورتی باشد و مشتری را از بدو ورود تا هنگام خروج در یک مسیر مشخص هدایت کنید تا همه محصولات فروشگاه شما را مشاهده کند. باید از رنگهای ملایمی مانند سبز، صورتی کم رنگ، آبی ملایم استفاده کنید و به این نکته توجه داشته باشید که رنگ اتاق با سایر ملزومات مانند حولهها و تخت ماساژ همخوانی داشته باشد. استفاده از فضاهای سبز و آب نماها طراوت و زیبایی خاصی را به فضای تجاری می دهد. در صورتی که دکوراسیون ویترین برای مشتری جذاب باشد او را به بازدید از داخل مغازه ترغیب می کند. برای ایجاد یک معماری و دکوراسیون زیبا و اصولی به یک گروه مجرب طراحی نیاز دارید تا با علم، تخصص و تجربه شان بتوانند ایده آل ترین فضاها را پیاده سازی کنند.

تیم مجرب پیلتن شاپ با رعایت تمامی نکات و استانداردهای لازم و با توجه به سلیقه شما و امکانات مرکزتان، بهترین و ایده آل ترین فضاها را طراحی و اجرا خواهد کرد. اگر مرکز یا باشگاه شما قدیمی شده و میخواهید که به آن جلوه ای تازه ببخشید، تیم پیلتن شاپ در این راه نیز شما را همیاری خواهد کرد. برای اینکه فضا را با وسعت بیشتری نشان دهید، میتوانید کل دیوار را با آینه بپوشانید؛ استفاده از آینههای آویز نیز جلوه خاص و هنرمندانه ای را به فضای آرایشگاه تان خواهد داد. برای زیبایی بیشتر فضا می توانید از لامپ های کم نور و آویزان نیز استفاده کنید. شاید فکر کنید طراحی داخلی فقط مختص به محیط خانه میشود اما این طور نیست؛ در حال حاضر از دکوراسیون و طراحی داخلی در محیط و فضاهای مختلف مانند محیط کار، فروشگاهها، مدارس و حتی بیمارستانها استفاده میشود. بازسازی مراکز قدیمی از مرحله تخریب تا طراحی و دکوراسیون با توجه به سلیقه و نظر مشتری و با رعایت اصول و المانهای لازم، توسط طراحان مجرب پیلتن شاپ انجام میشود. با تیم مجرب پیلتن شاپ رویاهایتان را به واقعیت تبدیل کنید.

اگر برای یک فروشگاه بسیار بزرگ لوازم آرایشی تابلویی کوچک و ساده را انتخاب کنید یا برای یک مغازه کوچک و جمعوجور یک تابلو بزرگ را نصب کنید، پیام اشتباهی را برای مخاطب ارسال کرده و اعتماد مشتریان احتمالی را از دست میدهید. سایز کمد و لوازم مربوط به آن را هماهنگ با مساحت سالن انتخاب کنید؛ عدم رعایت این نکته فضای سالن را دچار شلختگی و به هم ریختگی میکند و هم چنین جلوه واقعی و مناسب را به فضای آرایشگاه نمی دهد. یک موسیقی ملایم و هم چنین به کار بردن مناسب سیستمهای صوتی در فضا، نقش به سزایی در القا حس آرامش به فرد خواهد داشت. طراحی داخلی و زیباسازی محیط کسب و کارتان به شما حس خوشایندی می دهد، محیط شما را ارزشمندتر کرده و از همه مهم تر این حس خوب و خوشایند را به مراجعینتان نیز منتقل میکند.

اگر به موفقیت و پیشرفت کسب و کارتان اهمیت می دهید، از طراحی داخلی و زیباسازی آن غافل نشوید. فقط مقدار محدودی از محصول را در معرض نمایش بگذارید (اقلامی که فروخته می شوند را دور از دید قرار دهید). هنگام چیدن اجناس با قیمت بالا، سعی کنید تعداد کمی از این محصولات را کنارهم قراردهید و برای نمایش آنها حتما از ویترینهای جذاب و با کلاس بالا استفاده کنید. برای هارمونی بیشتر میتوان از سقفهای کاذب موج دار همرنگ با آب استفاده کرد. ۳- در طراحی این مغازه و بوتیک از ترکیب هارمونی سفید – صورتی استفاده شده است . چه صرفا قصد مراقبت از پوست و موی خود را داشته باشید یا بخواهید زیبایی خود را دوچندان کنید و بدون توجه به جنسیت، حتماً در زندگی خود از محصولات مختلف آرایشی استفاده میکنید.