رندرهای طراحی Samsung Galaxy Book 3 Series, مشخصات کلیدی سطح قبل از عرضه: گزارش


سری لپ‌تاپ‌های پرچم‌دار Samsung Galaxy Book 3 قرار است در رویداد Galaxy Unpacked 2023 که در تاریخ 1 فوریه برگزار می‌شود، عرضه شوند. غول فناوری کره‌جنوبی با وجود فاش نکردن جزئیات در مورد آنها، پیش رزرو این لپ‌تاپ‌ها را باز کرده است. اکنون گزارش جدیدی منتشر شده است که شامل رندرهای طراحی فرضی گلکسی بوک 3 پرو 360، گلکسی بوک 3 پرو و ​​گلکسی بوک 3 360 است. این گزارش همچنین برخی از مشخصات کلیدی این لپ تاپ های آینده را روشن کرده است.

طبق گزارش MySmartPrice، سامسونگ پنج لپ‌تاپ سری گلکسی بوک 3 را در Galaxy Unpacked 2023 در تاریخ 1 فوریه عرضه خواهد کرد. این نشریه با همکاری ایشان آگاروال، ایده‌پرداز، رندرهای طراحی Galaxy Book 3 Pro 360، Galaxy Book 3 Pro را به اشتراک گذاشته است. و Galaxy Book 3 360.

samsung galaxy book 3 360 mysmartprice samsung_galaxy_book_3_360_mysmartprice

با شروع گلکسی بوک 3 پرو 360، این لپ تاپ با یک قلم عرضه می شود. همانطور که از نام آن پیداست، گفته می‌شود که این لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر آینده دارای لولای 360 درجه است. انتظار می‌رود این دستگاه بر روی ویندوز 11 اجرا شود و می‌تواند از پردازنده نسل سیزدهم اینتل Evo i7 پشتیبانی کند. ممکن است یک صفحه نمایش 14 اینچی به همراه یک اسلات کارت microSD، جک هدفون و یک پورت USB وجود داشته باشد. گفته می شود بلندگوها در قسمت پایینی لپ تاپ قرار دارند.

با حرکت رو به جلو، به نظر می رسد Galaxy Book 3 Pro حاشیه های نازک تری در کناره ها در مقایسه با چانه خود دارد. انتظار می رود این لپ تاپ در دو اندازه صفحه نمایش 14 اینچی و 16 اینچی 3K AMOLED عرضه شود. همچنین انتظار می‌رود که ویندوز 11 را خارج از جعبه بوت کند. با این حال، گلکسی بوک 3 پرو می تواند با دو گزینه پردازشی ارائه شود: نسل سیزدهم اینتل Core i5 و Intel Core i7. همچنین ممکن است 16 گیگابایت رم DDR5 و حداکثر 1 ترابایت حافظه NVMe PCIe Gen4 SSD وجود داشته باشد. انتظار می رود این لپ تاپ دارای گرافیک یکپارچه Intel Iris Xe باشد.

samsung galaxy book 3 pro mysmartprice samsung_galaxy_book_3_pro_mysmartprice

گلکسی بوک 3 پرو ظاهراً دارای یک صفحه نمایش بزرگ و صفحه کلید غشایی است. انتظار می رود نسخه 14 اینچی دارای ضخامت 11 میلی متر، وزن حدود 1.2 کیلوگرم و باتری 63 وات ساعتی باشد. از سوی دیگر، مدل 16 اینچی گفته می شود که دارای باتری 76 وات ساعتی است و ضخامت آن 13 میلی متر است و وزن آن حدود 1.6 کیلومتر است. اعتقاد بر این است که هر دو نوع سایز دارای آداپتور برق 65 واتی هستند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

سیارک 2023 BU فقط از چند هزار کیلومتری زمین گذشت. در اینجا دلیل هیجان انگیز است

ویدیوی برگزیده روز

آیا نوار صوتی سونی HT-A3000 می تواند تجربه سینمای خانگی را ارائه دهد؟





منبع