روندها و پیش بینی های فناوری برای سال 2023

تبلیغات

استراتژی‌های خدمات همه‌کانالی خود را با بینش‌های مبتنی بر داده تقویت کنید.

بیایید این هفته موارد زیادی را بررسی کنیم. هفته آینده به اولین محصول هفته من برای سال 2023 می رسیم زیرا جای من در این ستون تمام شد.

اقتصاد 2023 زشت به نظر می رسد

به نظر می رسد که در سال 2023 شاهد بازگشت آن جوجه ها به خانه خواهیم بود. ما ترکیبی نامطلوب از خریدارانی خواهیم داشت که پولی ندارند اما ظرفیت تولیدی بهبود یافته که منجر به موجودی بیش از حد و، انتظار من، تسریع اخراج‌ها می‌شود.

ما احتمالا شاهد خواهیم بود که حداقل یک فروشنده راه منحصر به فردی را برای حل مشکل قرارگیری دوربین با دوربین های داخلی و پس از فروش ایجاد کند.

متاورس

سال 2023 ظهور واقعی تلویزیون‌های 8K خواهد بود و ما شاهد تلویزیون‌های نمایشگر چرخشی مقرون‌به‌صرفه‌تر در تعداد محدود خواهیم بود. ما قبلاً تلویزیون‌های 8K و قابل رول داشته‌ایم، اما بیشتر به شکل نمونه اولیه. هر دو فناوری اکنون در حال حرکت به سمت تولید هستند و به آنها اجازه می دهد تا در سطح بالایی به بازار بیایند.

سال 2023 را به عنوان آخرین سال نسل فعلی برق و 2024 را به عنوان موج آغازین نسل بعدی خودروهای الکتریکی در نظر بگیرید که به احتمال زیاد به عنوان مدل های 2025 عرضه می شوند.

انتظار داشته باشید که نمایشگرهای قابل چرخش قبل از پایان سال نشان داده شوند و پیشرفت‌هایی در نرم‌افزار دوربین با تمرکز بر زیباتر جلوه دادن شما و کمک به ایجاد آواتارهایی با ظاهر بهتر همراه با جدیدترین تلفن‌ها انجام شود.

انتظار شارژرهای کارآمدتر، تمرکز بسیار بیشتر روی پایداری کلی، و تلاش مداوم برای یافتن آن نقطه شیرین برای رایانه های شخصی به عنوان یک سرویس (PCaaS) را داشته باشید.

برای شما و شما در سال جدید بهترین ها را آرزو می کنم، اگرچه گذراندن سال 2023 ممکن است هدف واقعی قابل دستیابی برای سالی باشد که می تواند برای اکثر افراد چالش برانگیز باشد.

سال 2023 سال بزرگی برای هوش مصنوعی و روباتیک خواهد بود. من این فناوری‌ها را گروه‌بندی می‌کنم زیرا امسال سالی خواهد بود که رباتیک شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی فراتر از موج اولیه جاروبرقی رباتیک گسترش می‌یابد.

چین تا حد زیادی یک مشکل باقی خواهد ماند زیرا پاسخ‌های کووید این کشور شکست خورده است و دولت آن تمایلی به درخواست کمک ندارد. واکسن‌های چین ناکارآمد به نظر می‌رسند، اما به‌جای جستجوی واکسن‌های خارجی مؤثر، با غرق شدن در افراد بیمار دست و پنجه نرم می‌کنند.

متاورس تا حد زیادی به لطف اجرای اولیه متا از آن، کمی آشفته است. با این حال، این موضوع طعنه آمیز است، زیرا پس از بلوغ، متاورس توانایی انتقال چشم اندازی از آینده را بهتر از هر فناوری قبلی خواهد داشت.