ساعت هوشمند Pebble Frost با تماس بلوتوث، نمایشگر 1.87 اینچی در هند معرفی شد: جزئیات

این ساعت هوشمند دارای استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است و دارای ویژگی های تناسب اندام و ردیابی سلامتی است، از جمله ضربان قلب، اکسیژن خون، ردیابی گام و خواب. اعلان‌های ساعت هوشمند جفت شده را می‌توان در Pebble Frost مشاهده کرد، و تماس‌ها را می‌توان با استفاده از قابلیت تماس بلوتوث برقرار و دریافت کرد، با این که ساعت هوشمند به عنوان یک سیستم بلندگوی هندزفری بلوتوث برای تلفن هوشمند عمل می‌کند. ابزارهای مختلفی مانند تقویم، کنترل دوربین، ماشین حساب و کنترل موسیقی نیز در ساعت هوشمند وجود دارد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

شباهت زیادی بین Pebble Frost و اپل واچ بسیار گران‌تر وجود دارد، که اولی به وضوح از دومی الهام گرفته است. این شامل عناصری مانند تاج و دکمه در سمت راست، بند و صفحه مربع است. Pebble Frost دارای صفحه نمایش لمسی 1.87 اینچی IPS، به همراه تماس بلوتوث و بیش از 100 صفحه ساعت برای انتخاب است.

با این قیمت، Pebble Frost یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین ساعت‌های هوشمند پایه با صفحه نمایش رنگی و تماس بلوتوث در حال حاضر است که در برابر ساعت‌های هوشمند برندهایی مانند Boat، Noise و Fire-Bott قرار می‌گیرد.

ساعت هوشمند Pebble Frost با تماس بلوتوث و صفحه نمایش لمسی 1.87 اینچی IPS در هند با قیمت 100 روپیه عرضه شده است. 1999. ساعت هوشمند جدید که از نظر طراحی شباهت زیادی به اپل واچ دارد، یک ساعت پایه مقرون به صرفه با عملکردهای سخت افزاری مانند تماس بلوتوث و ردیابی تناسب اندام است. Pebble Frost با اتصال بلوتوث برای جفت شدن و حفظ ارتباط با تلفن هوشمند کار می کند و بخشی از طیف رو به رشد ساعت های هوشمند مقرون به صرفه و غنی Pebble در هند است.

قیمت پبل فراست در هند

مشخصات و ویژگی های Pebble Frost

ساعت هوشمند Pebble Frost قیمتی معادل روپیه دارد. 1999 در هند، و برای خرید در Flipkart در دسترس است. این ساعت هوشمند در چهار رنگ مشکی، آبی، خاکستری و نارنجی موجود است.