سام بنکمن-فرید از FTX در گفتگو با دادستان های ایالات متحده برای حل اختلاف بر سر شرایط سختگیرانه وثیقه

Bankman-Fried شکست های مدیریت ریسک را پذیرفته است، اما گفت که FTX به دلیل بحران نقدینگی سقوط کرده است و او وجوهی را دزدیده نیست. دادگاه برای 2 اکتبر برنامه ریزی شده است.

وکیل او روز پنجشنبه گفت که سام بانکمن-فرید در حال مذاکره با دادستان های ایالات متحده برای حل اختلاف بر سر شرایط وثیقه بنیانگذار صرافی ارزهای دیجیتال FTX است.

وکلای او قبلاً پاسخ داده بودند که او با مدیران فعلی صرافی که اکنون ورشکسته شده تماس گرفته است تا “کمک” ارائه کند و مداخله نکند و بنابراین شرط وثیقه اضافی لازم نبود.

سخنگوی دادستانی ایالات متحده در منهتن از اظهار نظر خودداری کرد.

در یک پرونده قضایی، وکیل مدافع مارک کوهن از قاضی ناحیه ایالات متحده، لوئیس کاپلان خواست تا جلسه 7 فوریه در مورد این موضوع را به تعویق بیندازد، و همچنین مهلتی در 2 فوریه برای توضیح اینکه چرا باید بتواند قبل از محاکمه به ارز دیجیتال دسترسی داشته باشد و آن را انتقال دهد، به تعویق بیاندازد.

کوهن با اشاره به اینکه دادستان ها با این درخواست موافقت کردند، نوشت: طرفین مایلند این گفتگوها را ادامه دهند، که ما خوشبین هستیم که طی چند روز آینده به توافقی بین طرفین منجر شود و نیاز به دعاوی بیشتر را برطرف کند.

دادستان ها گفته اند که او میلیاردها دلار از وجوه مشتریان FTX را غارت کرده تا از ضررهای آلامدا جلوگیری کند. دو همکار سابق خود به جرم خود اعتراف کرده اند و با دادستان همکاری می کنند.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

بانکمن-فرید اعتراف به بی گناهی کرده و در خانه پدر و مادرش در کالیفرنیا در بازداشت خانگی است.

Bankman-Fried که زمانی به ارزش 26 میلیارد دلار (تقریباً 2,12,989 کرور) تخمین زده می شد، در دسامبر پس از سقوط FTX دستگیر شد.

قاضی ناظر بر پرونده کلاهبرداری جنایی بانکمن-فرید در دادگاه فدرال منهتن، روز چهارشنبه، این میلیاردر سابق 30 ساله را به طور موقت از تماس با کارمندان FTX یا صندوق تامینی Alameda Research منع کرد، زیرا دادستان ها نگرانی هایی را مطرح کردند که او ممکن است شاهدان را دستکاری کند.