ساندار پیچای، مدیر عامل گوگل به دلیل تجلیل از پادما بوشان، به ریشه های هندی ادای احترام کرد.

او گفت که نوآوری های ایجاد شده در هند به نفع مردم در سراسر جهان است – از پرداخت های دیجیتال گرفته تا فناوری صوتی.

او گفت: “هند بخشی از من است. هر جا که بروم آن را با خود حمل می کنم. (برخلاف این جایزه زیبا که در جایی امن نگه خواهم داشت).

من عمیقا از دولت هند و مردم هند به خاطر این افتخار بزرگ سپاسگزارم. پیچای 50 ساله در حین دریافت جایزه از سوی سفیر هند در ایالات متحده، ترنجیت سینگ ساندو، گفت: افتخار این کشوری که به من شکل داده است، فوق العاده معنادار است.

سرکنسول هند در سانفرانسیسکو، TV Nagendra Prasad نیز در این مراسم حضور داشت.

پیچای گفت که فرصت زیادی در پیش دارد.

ساندو با یادآوری دیدگاه نخست وزیر نارندرا مودی از فناوری که ترکیبی از 3Ss – سرعت، سادگی و خدمات است، ابراز امیدواری کرد که گوگل از انقلاب دیجیتالی که در هند اتفاق می افتد استفاده کامل کند.

پیچای گفت که کسب‌وکارها از فرصت‌ها برای تحول دیجیتال استفاده می‌کنند و افراد بیشتری نسبت به قبل به اینترنت دسترسی دارند، از جمله در روستاهای روستایی.

او سومین جایزه عالی غیرنظامی هند را روز جمعه در حضور اعضای نزدیک خانواده اش در سانفرانسیسکو دریافت کرد.

ساندو گفت که پیچای نمایانگر امکانات بی حد و حصر تکنولوژی برای دگرگونی است.

او گفت: «دیدگاه هند دیجیتالی نخست وزیر مودی مطمئناً شتاب دهنده ای برای این پیشرفت بوده است و من مفتخرم که گوگل به سرمایه گذاری در هند ادامه می دهد و در طی دو دهه متحول کننده با دولت ها، مشاغل و جوامع همکاری می کند.

او گفت: “من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری عالی بین گوگل و هند هستم، زیرا ما با هم کار می کنیم تا مزایای فناوری را برای افراد بیشتری به ارمغان بیاوریم.”

او گفت: “هر فناوری جدیدی که به درگاه ما رسید، زندگی ما را بهتر کرد. و این تجربه من را در مسیری به سمت Google قرار داد و فرصتی برای کمک به ساخت فناوری که زندگی مردم را در سرتاسر جهان بهبود می بخشد.”

پیچای هندی-آمریکایی برای سال 2022 در بخش تجارت و صنعت جایزه پادما بوشان را دریافت کرد. پیچای متولد مادورای در اوایل سال جاری به عنوان یکی از 17 برنده جایزه انتخاب شد.

پیچای در مورد به دست گرفتن ریاست جمهوری گروه 20 توسط هند گفت: “این یک فرصت شگفت انگیز برای ایجاد اجماع در مورد تقویت اقتصاد جهانی با پیشبرد اینترنت باز، متصل، ایمن و کارآمد برای همه است. این هدفی است که ما مشترک هستیم و متعهد هستیم. برای پیشروی با شما.” هند روز پنجشنبه رسماً ریاست گروه 20 را بر عهده گرفت.

پیچای گفت که بازگشت به هند در طول سال‌ها برای دیدن سرعت سریع تغییرات تکنولوژیکی شگفت‌انگیز بوده است.

پیچای گفت: “خوشبخت بودم که در خانواده ای بزرگ شدم که یادگیری و دانش را گرامی می داشت، با والدینی که فداکاری های زیادی کردند تا مطمئن شوند فرصت هایی برای کشف علایقم دارم.”

ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل و آلفابت، هنگام دریافت جایزه معتبر Padma Bhushan از فرستاده هند به ایالات متحده، گفت: “هند بخشی از من است و هر جا که بروم آن را با خود حمل می کنم.”

“این بسیار معنی دارد که ببینیم مردم چگونه می توانند به اطلاعات و دانش به زبان دلخواه خود دسترسی داشته باشند و ببینند که جهان به روش های جدیدی به روی آنها باز می شود. به همین دلیل است که من همچنان نسبت به فناوری بسیار خوشبین هستم و معتقدم هند می تواند و باید او ادامه داد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

او گفت: «او تلاش‌های قابل ستایشی برای ساخت ابزارهای دیجیتال و مهارت‌های قابل دسترس برای اقشار مختلف جامعه در بخش‌های مختلف جهان انجام داده است.

پیچای گفت: «من از فرصتی که برای انجام این کار با هم و به ارمغان آوردن مزایای فناوری برای افراد بیشتری به دست آوردم سپاسگزارم.

گوگل امسال 24 زبان جدید را با استفاده از یک پیشرفت جدید در یادگیری ماشینی به خدمات ترجمه خود اضافه کرد. هشت مورد از آنها زبان های بومی هند هستند.