شبکه جیو 5G در 34 شهر با گسترش پوشش اپراتور به 225 شهر در هند

Reliance Jio روز سه‌شنبه از راه‌اندازی خدمات 5G در 34 شهر در 13 ایالت خبر داد، که مجموع شهرهایی را در این کشور که به خدمات True 5G این شرکت دسترسی دارند، به 225 رساند.

سخنگوی Jio گفت که این شرکت در کمتر از 120 روز از زمان عرضه آزمایشی بتا به این موفقیت دست یافته است.

شهرهای دیگری که 5G راه اندازی شد عبارتند از Cuddalore، Dindigul، Kancheepuram، Karur، Kumbakonam، Nagercoil، Thanjavur و Tiruvannamalai تامیل نادو. عادل آباد، مهابوبناگر و راماگوندام تلانگانا نیز خدمات 5G دریافت خواهند کرد. خدمات همچنین در ماتورای اوتار پرادش راه اندازی شد.

این چند روز پس از آن صورت می گیرد که Reliance خدمات خود را در شش ایالت شمال شرقی یعنی شیلونگ، ایمفال، آیزاول، آگارتالا، ایتاناگار، کوهیما و دیماپور راه اندازی کرد. در بیانیه این شرکت آمده است: «کاربران Jio در این شهرها به پیشنهاد خوش‌آمدگویی Jio دعوت می‌شوند تا داده‌های نامحدود را با سرعت حداکثر ۱ گیگابیت در ثانیه و بدون هزینه اضافی از امروز تجربه کنند.

در بیانیه آمده است: «ما از دولت مرکزی و ایالتی برای حمایت مستمرشان در تلاش ما برای دیجیتالی کردن کشورمان سپاسگزاریم.



منبع

ما واقعاً برای راه‌اندازی سرویس‌های Jio True 5G در 34 شهر دیگر هیجان‌زده هستیم و تعداد کل را به 225 شهر می‌رسانیم. Jio در کمتر از 120 روز از زمان راه‌اندازی آزمایشی بتا به این نقطه عطف دست یافته است و در مسیر خوبی برای اتصال کل کشور است. با خدمات تحول‌آفرین Jio True 5G تا دسامبر 2023.”

این بیانیه همچنین اضافه کرد که راه اندازی شبکه 5G در این مقیاس برای اولین بار در سراسر جهان است و سال 2023 سالی برجسته برای هند خواهد بود که در آن کل کشور از مزایای فناوری انقلابی True 5G بهره خواهد برد که از طریق زیرساخت شبکه برتر Jio ارائه می شود. .

شش شهر در آندرا پرادش (آنانتاپورامو، بهیوارام، چیرالا، گونتاکال، ناندیال، تنالی)، سه شهر در آسام (دیبروگار، جورات، تزپور)، یک شهر در بیهار (گایا)، دو شهر در چااتیسگار (آمبیکاپور، دهمتری)، دو شهر در هاریانا ( Thanesar، Yamunanagar)، یکی در Karnataka (Chitradurga)، دو نفر در ماهاراشترا (Jalgaon، Latur)، دو نفر در Odisha (Balangir، Nalco)، دو نفر در پنجاب (Jalandhar، Phagwara)، یکی در راجستان (Ajmer) خدمات 5G را دریافت خواهند کرد. شرکت از این پس