شرکت Activision Blizzard Eyes Call of Duty: Modern Warfare 2 برای پایان دادن به رکود فروش، افت 14 درصدی درآمد سه ماهه سوم را گزارش می دهد.

خیلی دیر برای درج در آخرین نتایج، این شرکت گفت که Call of Duty: Modern Warfare II تنها در 10 روز به فروش 1 میلیارد دلاری (تقریباً 8100 کرور روپیه) رسید که سریع‌ترین عرضه در تاریخ فرنچایز است.

این امر موفقیت کم گرم قسمت 2021 Call of Duty: Vanguard را جبران می کرد.

غول بازی های ویدئویی ایالات متحده اکتیویژن بلیزارد، که مایکروسافت در حال خرید آن است، روز دوشنبه گزارش داد که فروش کمتری برای چهارمین سه ماهه متوالی داشته است، اما اعلام کرد که موفقیت آخرین نسخه Call of Duty رکوردها را شکست.

شرکت نرم‌افزاری ایالات متحده برای کمک به رقابت بهتر با رهبران Tencent و Sony که دومی منتقد این معامله است، روی خرید شرط‌بندی می‌کند.

در آن زمان، کمیسیون اروپا که قرار است ارزیابی اولیه خود از توافق را تا روز سه شنبه به پایان برساند، اعلام کرده بود که وب سایت آن به روز است. این سایت نشان داد که مایکروسافت قبل از تحقیقات گسترده اتحادیه اروپا امتیازی به تنظیم کننده ها نداده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

این گروه شاهد کاهش درآمد خود در سه ماهه سوم با 14 درصد کاهش به 1.78 میلیارد دلار (تقریبا 14500 کرور) بود، در حالی که بازی‌های کنسول و رایانه شخصی افت زیادی را تجربه کردند.

موفقیت Call of Duty که از سال 2003 به یک صنعت پرفروش تبدیل شده است، یکی از نگرانی های اصلی مقامات رقابت در اتحادیه اروپا و بریتانیا است که می ترسند مایکروسافت این فرنچایز را یک پیشنهاد انحصاری برای کنسول Xbox خود قرار دهد.

غول فناوری ایالات متحده مایکروسافت در ژانویه پیشنهاد 69 میلیارد دلاری خود را برای ایجاد سومین شرکت بزرگ بازی جهان از نظر درآمد پس از Tencent چین و سونی ژاپن اعلام کرد.

نقطه درخشان بازی های موبایلی با برنامه هایی مانند Candy Crush و امسال Diablo Immortal بود که عملکرد خوبی داشتند.

مایکروسافت این پیشنهاد را رد کرده و گفته است که رد کردن پلی استیشن سونی منطقی نیست.

ماه گذشته، رویترز گزارش داد که مایکروسافت هیچ راه حلی به تنظیم کننده های ضد انحصار اتحادیه اروپا ارائه نداده است که پیشنهاد 69 میلیارد دلاری خود را برای شرکت سازنده Call of Duty، Activision Blizzard قبل از تحقیقات گسترده اتحادیه اروپا بررسی می کنند.