شکایت از توئیتر توسط کرون استیت بریتانیا به دلیل ادعای عدم پرداخت اجاره بهای دفتر مرکزی بریتانیا

توییتر فوراً به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

فهرست دادگاه ها نشان می دهد که پرونده علیه توییتر هفته گذشته در دادگاه عالی لندن تشکیل شده است.

کراون استیت بریتانیا، یک تجارت تجاری مستقل که سبد املاک متعلق به سلطنت را مدیریت می‌کند، روز دوشنبه اعلام کرد که دادرسی علیه توییتر به دلیل ادعای اجاره‌ای پرداخت نشده در دفتر مرکزی خود در لندن آغاز کرده است.

ماسک در ماه اکتبر توئیتر را تصاحب کرد و به سرعت تعدادی از تغییرات محصول و سازمانی را پشت سر گذاشت. این شرکت علامت چک آبی تایید شده توسط توییتر را به عنوان یک سرویس پولی ارائه کرد و همچنین حدود 50 درصد از کارکنان را اخراج کرد.

هفته گذشته، ایلان ماسک گفت توییتر حدود 2300 کارمند فعال دارد، یک روز پس از آن که CNBC گزارش داد که تعداد کارکنان تمام وقت توییتر به حدود 1300 کارمند فعال و شاغل کاهش یافته است که شامل کمتر از 550 مهندس تمام وقت بر اساس عنوان است.

هفته گذشته گزارش شد که توییتر قصد دارد در هفته های آینده 50 کارگر در بخش محصولات سایت رسانه اجتماعی را اخراج کند. بر اساس این گزارش، اخراج کارکنان، که شش هفته پس از آن اتفاق می افتد که ایلان ماسک به کارکنان گفته بود که تعدیل بیشتری وجود نخواهد داشت، می تواند تعداد کارکنان شرکت را به کمتر از 2000 نفر کاهش دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

سی ان بی سی با استناد به سوابق داخلی گفت که حدود 75 نفر از 1300 کارمند این شرکت از جمله حدود 40 مهندس در مرخصی هستند. میلیاردر ماسک در پاسخ به توئیتی به نقل از CNBC در توییتر نوشت: “این یادداشت نادرست است. حدود 2300 کارمند فعال و فعال در توییتر وجود دارد.” ماسک افزود: «هنوز صدها کارمند در زمینه اعتماد و ایمنی به همراه چندین هزار پیمانکار مشغول به کار هستند.

کراون استیت، که مالک برخی از گران‌ترین زمین‌ها در مرکز لندن است، در بیانیه‌ای اعلام کرد که این اقدام مربوط به «موقعیت اجاره» در فضای اداری پلت فرم رسانه‌های اجتماعی در پایتخت بریتانیا است.

این شرکت در اکتبر گذشته نیمی از نیروی کار خود را پس از تصرف توسط ایلان ماسک اخراج کرد. در لندن، دفتر متروک رها شد و هر مدرکی مبنی بر اینکه توییتر زمانی ساختمان را اشغال کرده بود، پاک شد.