طراحی Realme GT Neo 5، مشخصات Teased; برای دریافت Snapdragon 8+ Gen 1 SoC، چراغ‌های RGB در پنل پشتی

طبق شایعات ریلمی این گوشی را در دو پیکربندی باتری و شارژ عرضه خواهد کرد. گفته می شود نوع شارژ سریع 240 واتی دارای باتری 4600 میلی آمپر ساعتی است، در حالی که نوع شارژ سریع 150 واتی دارای باتری بزرگتر 5000 میلی آمپر ساعتی است. همچنین شایعه شده است که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با فرکانس 144 هرتز با بریدگی سوراخ در بالا برای دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی است. رزولوشن صفحه نمایش 1.5K برابر با 1240×2722 پیکسل است.

Realme به Weibo رفت تا طراحی GT Neo 5 را فاش کند. این تلفن دارای قاب و پشت خمیده است. پنل پشتی از فناوری AG Glass استفاده می کند و رنگی مات برای گزینه رنگ فانتزی بنفش ارائه می دهد. این دستگاه دارای یک پنل پشتی دو رنگ است که در قسمت بالایی یک بلوک مستطیلی بزرگ برای دو بریدگی دایره ای دوربین، یک ماژول فلاش LED و چراغ های RGB قرار دارد. همچنین دو نوار عمودی از جزیره دوربین مستطیلی شکل تا لبه پایینی گوشی وجود دارد.

تاریخ عرضه Realme GT Neo 5 رسما تایید شد. گوشی هوشمند پریمیوم جدید Realme در تاریخ 9 فوریه در چین عرضه خواهد شد. قبل از عرضه رسمی، این شرکت شروع به بررسی مشخصات و ویژگی های کلیدی گوشی هوشمند آینده Realme کرده است. Realme GT Neo 5 قبلاً تأیید شده است که از شارژ سریع 240 واتی SuperVOOC پشتیبانی می کند. گفته می شود این دستگاه تا 2 ساعت عمر باتری در زمان مکالمه را با شارژ 30 ثانیه ای ارائه می دهد. این شرکت مجموعه دیگری از تیزرها را منتشر کرده است که طراحی و برخی از مشخصات کلیدی Realme GT Neo 5 را نشان می دهد.

گفته می شود در پشت، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با یک لنز اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی همراه است. همچنین گفته می‌شود که Realme GT Neo 5 رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ را بوت می‌کند.


همچنین تایید شده است که Realme GT Neo 5 دارای تنظیمات دوربین سه گانه در پشت است. ماژول فلاش LED در کنار سنسورهای دوربین قرار گرفته است. سنسور دوربین اصلی سونی IMX890 50 مگاپیکسلی است. این دستگاه همچنین دارای لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) خواهد بود.

همچنین دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 8+ Gen 1 SoC و دارای یک بلستر IR و یک تراشه NFC نیز خواهد بود. همانطور که در بالا ذکر شد، Realme GT Neo 5 تایید شده است که از شارژ سریع 240 واتی پشتیبانی می کند.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع