عرضه Redmi Note 12T Pro تایید شد. مشخصات، گزینه های رنگ آزار داده شده است


Redmi Note 12T Pro به زودی در چین عرضه خواهد شد. قبل از معرفی این گوشی، این شرکت طراحی، گزینه های رنگی و همچنین مشخصات کلیدی گوشی هوشمند را فاش کرده است. گوشی آتی با برند Redmi تا 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی بسته خواهد شد. تایید شده است که دارای نمایشگر LCD است و به سری Redmi Note 12 که در اکتبر سال گذشته در چین عرضه شد، خواهد پیوست.

شیائومی از طریق Weibo گزینه‌های طراحی و رنگ Redmi Note 12T Pro آینده را فاش کرد. این گوشی قرار است در رنگ های مشکی، سفید و آبی آسمانی عرضه شود. این دستگاه مجهز به دوربین سه گانه پشتی به همراه فلاش LED خواهد بود. این گوشی دارای یک دکمه تنظیم صدا و یک دکمه پاور در لبه سمت راست خود خواهد بود.

این شرکت همچنین مشخصات کلیدی گوشی آینده را تایید کرده است. این گوشی دارای صفحه نمایش LCD 144 هرتزی خواهد بود. این گوشی هوشمند به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، 12 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد.

Redmi Note 12T Pro از پردازنده MediaTek Dimensity 8200-Ultra SoC بهره می برد. علاوه بر این، این گوشی یک باتری 5080 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی دارد.

این شرکت همچنین اعلام کرد که پیش فروش Redmi Note 12T Pro از 30 می در ساعت 10:00 صبح (7:30 صبح IST) آغاز خواهد شد.

Redmi Note 12T Pro احتمالاً به سری Redmi Note 12 که سال گذشته در چین رونمایی شد، خواهد پیوست. Redmi Note 12، Redmi Note 12 Pro و همچنین Redmi Note 12 Pro+ دارای صفحه نمایش OLED با نرخ تازه سازی حداکثر 120 هرتز، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و نسخه سفارشی شده پوسته MIUI 13 شیائومی هستند. این گوشی ها دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هستند. با این حال، آنها توسط چیپست های مختلف تغذیه می شوند. Redmi Note 12 Pro و Redmi Note 12 Pro+ از تراشه MediaTek Dimensity 1080 و مدل وانیلی از پردازنده Snapdragon 4 Gen 1 SoC بهره می برند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

گزارش شده است که توسعه بازی چند نفره The Last of Us کاهش یافته است، تجربه جدید تک نفره در راه است


بایننس به زودی صرافی کریپتو محور ژاپن را راه اندازی می کند و انطباق با مقررات را تضمین می کند





منبع