گزارش شده است که توسعه بازی چند نفره The Last of Us کاهش یافته است، تجربه جدید تک نفره در راه است

بازی چند نفره The Last of Us اولین پروژه در مجموعه پسا آخرالزمانی است که دراکمن به عنوان نویسنده یا کارگردان اصلی کار نمی کند. “آنچه تیم گرد هم آورده است بسیار جالب است. با آنچه من انجام می‌دهم بسیار متفاوت است، اما این بخشی از چیز هیجان‌انگیز در مورد آن است، با افراد دیگری که در این دنیا بازی می‌کنند.» او در مصاحبه‌ای در ماه مارس گفت. بازیکنان با یک دوست به یک منطقه جدید پسا آخرالزمانی پرتاب خواهند شد – احتمالاً سانفرانسیسکو – و مجبور خواهند شد “وحشیگری” آن را همراه با یک بازیگر جدید از NPCها و داستان تجربه کنند. این بازی حداقل چهار سال است که در حال توسعه است و زندگی خود را به عنوان یک حالت بازی مکمل برای The Last of Us Part II آغاز کرده است، پس از آن جاه طلبی های بالا منجر به انحراف آن به یک ماجرای مستقل شد.

در ماه مارس، Druckmann همچنین تایید کرد که Naughty Dog بازی بعدی خود را انتخاب کرده است، که احتمالاً “تجربه جدید تک نفره” ذکر شده در توییت است. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این بازی The Last of Us Part III است یا خیر، اگرچه یک طرح کلی داستانی برای آن نوشته شده است که دراکمن امیدوار است نور روز را ببیند. همچنین بعید به نظر می رسد که پروژه بعدی یک بازی Uncharted باشد زیرا Naughty Dog قبلاً به انتقال از این فرنچایز اشاره کرده بود. با این حال، یکی از چیزهایی که طرفداران می توانند انتظار داشته باشند، تأثیراتی از الدن رینگ است – به ویژه سبک داستان گویی مینیمالیستی آن، که سازنده به شدت مجذوب آن شده بود. دراکمن در مصاحبه ای در ژانویه گفت: “برای من، در حال حاضر، این یکی از بهترین لذت هایی است که از بازی هایی که به مخاطبان خود برای کشف چیزها اعتماد دارند، می برم.” «بازی‌هایی که دست شما را نمی‌گیرند، این چیزهایی است که من واقعاً شیفته ادامه راه هستم.»

در یک پست وبلاگی از ژانویه، نیل دراکمن، رئیس Naughty Dog ادعا کرد که استودیو در حال آماده شدن برای افشای اطلاعات بیشتر در مورد بازی چندنفره The Last of Us، در اواخر امسال است – به این معنی که احتمالاً چشم به راه اندازی در این بازی نیست. 2023. گزارش بلومبرگ اشاره می‌کند که اگرچه عنوان لغو نشده است، اما چندین توسعه‌دهنده آن به پروژه‌های دیگر تخصیص داده شده‌اند. از آنجایی که Sony Interactive Entertainment (SIE) سرمایه گذاری هنگفتی را روی بازی های زنده انجام داده است – حتی سال گذشته بانجی خالق Halo و Destiny 2 را خریداری کرد. این توسعه دهنده مستقر در سیاتل را برای ارزیابی بازی آورده است. این گزارش حاکی از آن است که Bungie در مورد توانایی پروژه چند نفره The Last of Us برای درگیر نگه داشتن بازیکنان برای مدت طولانی نگرانی هایی را مطرح کرده است. از این رو تکان رشدی.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در حال حاضر هیچ جزئیاتی برای انتشار بازی چند نفره The Last of Us وجود ندارد.

طبق گزارش‌ها، بازی چند نفره Last of Us با مشکل مواجه شده است و توسعه‌دهنده Naughty Dog تیمی را که روی این پروژه کار می‌کنند، کاهش داده است. به گفته بلومبرگ، ناشر سونی کار روی تجربه چندنفره طولانی مدت را به عنوان وسیله ای برای “ارزیابی مجدد کیفیت و دوام طولانی مدت” کاهش داده است. این خبر مدت کوتاهی پس از انتشار توییتی توسط استودیو منتشر شد که مدعی شد بازی به زمان بیشتری برای پخت و پز نیاز دارد، علاوه بر اعلام یک عنوان تک نفره جدید و نامعلوم. طرفداران در جریان رویداد PlayStation Showcase که هفته گذشته برگزار شد، منتظر به‌روزرسانی‌ها در مورد بازی چند نفره The Last of Us بودند، اما Naughty Dog در این رویداد حضور نداشت.