فاکسکان به تولید حلقه بسته ادامه می دهد زیرا چین 600000 نفر در اطراف کارخانه آیفون را قرنطینه کرده است.

روزنامه داه دیلی که توسط حزب کمونیست اداره می شود، روز چهارشنبه گفت که مقامات محلی در سه روز آینده تاسیسات فاکسکان از جمله خوابگاه های کارکنان را “به طور کامل ضد عفونی خواهند کرد”. کارگرانی که در این کارخانه قرنطینه می‌شوند باید قبل از عزیمت به زادگاهشان هفت روز آزمایش منفی نشان دهند.

کاربران رسانه‌های اجتماعی چین روز چهارشنبه مقامات ژنگژو را متهم کردند که به طور «عملیاتی» محدودیت‌های کووید را لغو کرده‌اند، زیرا این شهر یک روز قبل اعلام کرد که «تولید و زندگی عادی» را باز می‌گرداند.

مرکز تولیدی جنوب چین در گوانگژو نیز در واکنش به افزایش تعداد مبتلایان در این هفته در چندین منطقه قرنطینه نسبی اعلام کرد.

به گفته تحلیلگران کپیتال اکونومیکس، تعداد افراد قرنطینه در چین به بالاترین سطح خود از زمان قرنطینه شانگهای در بهار رسیده است و در بیش از 50 شهر شیوع پیدا کرده است.


اپل این هفته آی‌پد پرو (2022) و آی‌پد (2022) را در کنار تلویزیون اپل جدید عرضه کرد. ما آخرین محصولات این شرکت را به همراه بررسی آیفون 14 پرو در Orbital، پادکست Gadgets 360 مورد بحث قرار می دهیم. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

فاکسکان روز چهارشنبه به خبرگزاری فرانسه گفت که پارک ژنگژو “عملیات حلقه بسته را حفظ می کند” بدون ارائه جزئیات.

اپل بلافاصله به درخواست AFP برای اظهار نظر پاسخ نداد.

حلقه بسته

مقامات چین روز چهارشنبه پس از فرار کارگران برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های ناشی از آن، 600 هزار نفر را در منطقه اطراف بزرگترین کارخانه آیفون جهان قرنطینه کردند. مقامات منطقه اقتصادی فرودگاه ژنگژو چین گفتند که همه مردم به جز داوطلبان پیشگیری از کووید و کارگران ضروری “نباید اقامتگاه خود را به جز برای دریافت آزمایشات کووید و درمان فوری پزشکی ترک کنند.” این اقدام پس از آن صورت گرفت که هفته گذشته تصاویری در شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شد که نشان می‌داد مردم از این مرکز که توسط غول فناوری تایوانی فاکسکان اداره می‌شود و محصولاتی برای اپل تولید می‌کند، خارج می‌شوند.

اما انواع جدید توانایی مقامات محلی را برای خنثی کردن شعله‌ورها سریع‌تر از گسترش آن‌ها مورد آزمایش قرار داده‌اند و باعث می‌شود که بسیاری از کشور در زیر یک موزاییک در حال تغییر از محدودیت‌های کووید زندگی کنند.

این شرکت در آخر هفته اعلام کرد که روزانه کارمندان را آزمایش می کند و به کسانی که می خواهند بروند پیشنهاد حمل و نقل می دهد، پس از این که ویدئوهای موجود در رسانه های اجتماعی کارکنان را نشان می دهد که با چمدان های خود در بزرگراه ها قدم می زنند.

چین آخرین اقتصاد بزرگ متعهد به استراتژی صفراوی کووید است که با قرنطینه های سریع، آزمایش های انبوه و قرنطینه های طولانی در تلاش برای جلوگیری از شیوع بیماری های در حال ظهور ادامه دارد.

دولت محلی گفت که بیش از 600,000 ساکن این منطقه باید هر روز آزمایش اسید نوکلئیک بدهند و هشدار داد که “با قاطعیت با انواع تخلفات برخورد خواهد کرد”.

برخی از کارمندان به صورت آنلاین از شرایط بد، کمبود منابع و مجبور به فرار از کارخانه با پای پیاده برای جلوگیری از محدودیت های حمل و نقل کووید شکایت داشتند. Foxconn صدها هزار کارگر در ژنگژو استخدام می کند.

استان هنان، جایی که ژنگژو در آن قرار دارد، روز چهارشنبه 359 مورد ابتلا به کووید-19 را به طور رسمی گزارش کرد که از 104 مورد روز سه‌شنبه جهش داشت.

این شرکت همچنین روز سه‌شنبه اعلام کرد پاداش کارکنانی را که مایل به ماندن در کارخانه در طول شیوع بیماری هستند، چهار برابر خواهد کرد.

این روزنامه همچنین می‌گوید دولت وعده داده است که وعده‌های غذایی به‌موقع ارائه کند و خط تلفن مشاوره برای کارگران راه‌اندازی کند.

دولت‌های محلی در منطقه اطراف شهر ژنگ ژو از کارگران فاکسکان خواسته‌اند در صورت بازگشت به خانه، با مقامات ثبت نام کنند و پس از ورود چند روز قرنطینه را کامل کنند.

“صبح شما قفل را برمی دارید، سپس شب دوباره قفل می کنید، می خواهید چه کار کنید؟” کاربر Weibo Taodixing پرسید.

فقط وسایل نقلیه پزشکی و کسانی که وسایل ضروری را تحویل می دهند مجاز به حضور در خیابان هستند.

چین روز چهارشنبه برای سومین روز متوالی بیش از 2000 عفونت خانگی جدید را گزارش کرد.

منطقه در شهر ژنگژو روز چهارشنبه گفت که همه مشاغل باید از خانه کار کنند و تنها “شرکت های کلیدی” مجاز به ادامه فعالیت هستند. مشخص نکرد که کدام مشاغل در آن دسته قرار می گیرند.