فولکس واگن از آئودی و جنرال موتورز برای توقف تبلیغات پولی در توییتر پیروی می کند

ساعت‌های هوشمند Fitshot: آمدند، دیدند و آن را بهتر انجام دادند!





منبع

این خودروساز اروپایی در بیانیه ای اعلام کرد: ما از نزدیک وضعیت را زیر نظر داریم و بسته به تحولات آن در مورد گام های بعدی تصمیم خواهیم گرفت.

هفته گذشته، ماسک توییت کرد که این شرکت یک شورای نظارت بر محتوا “با دیدگاه های بسیار متنوع” تشکیل خواهد داد. ماسک گفت که هیچ تصمیم مهمی برای محتوای یا بازگرداندن حساب قبل از تشکیل شورا اتفاق نخواهد افتاد.

اوایل روز، جنرال میلز و خودروساز لوکس آئودی آمریکا اعلام کردند که تبلیغات در توییتر را متوقف کرده اند، چند روز پس از آن که پلتفرم رسانه اجتماعی توسط میلیاردر ایلان ماسک به مبلغ 44 میلیارد دلار (تقریباً 337500 کرور) خریداری شد. سخنگوی جنرال میلز گفت: “ما به نظارت بر این جهت جدید و ارزیابی هزینه های بازاریابی خود ادامه خواهیم داد.”

نظرات گروه فولکس واگن که برندهای فولکس واگن، سیت، کوپرا، آئودی، لامبورگینی، بنتلی، دوکاتی و پورشه را پوشش می دهد، اظهارات مشابهی را از سوی دیگر شرکت ها از جمله جنرال موتورز و جنرال میلز منعکس می کند.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.

آئودی آمریکا، واحد آمریکایی آئودی مستقر در هردون، ویرجینیا – یک برند گروه فولکس واگن – گفت که “به ارزیابی وضعیت ادامه خواهد داد.”


این دو شرکت به خودروساز بزرگ آمریکایی جنرال موتورز ملحق شدند که هفته گذشته اعلام کرد تبلیغات پولی در توییتر را به طور موقت متوقف کرده است. توقف تبلیغات پس از آن صورت می گیرد که ماسک هفته گذشته در نامه ای سرگشاده به تبلیغ کنندگان گفت که می خواهد توییتر “محترم ترین پلت فرم تبلیغاتی” باشد تا اعتماد آنها را جلب کند.

© تامسون رویترز 2022

فولکس واگن روز جمعه اعلام کرد که به برندهای خود توصیه کرده است که تبلیغات پولی در توییتر را تا اطلاع ثانوی پس از تسلط ایلان ماسک بر پلت فرم رسانه های اجتماعی متوقف کنند.

ویدیوی برگزیده روز

او که خود را «مطلق آزادی بیان» می خواند، در ماه مه گفت که ممنوعیت توییتر درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را که در ژانویه سال گذشته به دلیل خطر تحریک بیشتر خشونت ها پس از حمله به ساختمان کنگره آمریکا از سایت میکروبلاگینگ حذف شد، لغو خواهد کرد. .

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

آیفون 14 طبق گزارش ها تخفیف 500 تومانی دریافت می کند. 7000 در فروشگاه‌های آفلاین JioMart: همه جزئیات

توییتر هند اکثریت کارمندان خود را از تیم های مهندسی، فروش و ارتباطات با اخراج دسته جمعی اخراج کرد.