قیمت آبی توییتر به 7.99 دلار افزایش یافت، اکنون به مشترکین یک تیک آبی برای تأیید، تبلیغات کمتر می دهد.

در حالی که به روز رسانی برنامه توییتر اکنون در اپ استور قابل مشاهده است، به نظر می رسد که این ویژگی ها ممکن است هنوز برای همه در دسترس نباشد. حساب کاربری که ادعا می‌کند متعلق به یکی از کارمندان «محصولات مرحله اولیه» توییتر است، اگرچه به‌طور مشخص فاقد نشان تأیید است، در توییتی اعلام کرد که طرح اشتراک آبی جدید هنوز فعال نشده است، زیرا آزمایش‌ها در حال انجام است زیرا تغییرات با عجله انجام می‌شوند. آن را منتشر کنید. دیگران اسکرین شات هایی از صفحه ثبت نام توییتر آبی را توییت کرده اند. همچنین هنوز مشخص نیست که این طرح چه زمانی یا در کشورهای دیگر اجرا خواهد شد و کاربران در پلتفرم های دیگر می توانند ثبت نام کنند.





منبع

توییتر به‌روزرسانی‌ای را برای اپلیکیشن iOS خود ارائه کرده است که اشتراک جدید اصلاح‌شده توییتر آبی را معرفی می‌کند که مالک و مدیرعامل جدید ایلان ماسک از طریق توییت‌های خود آن را تبلیغ می‌کند. جالب‌تر از همه، مشترکین آبی توییتر به طور خودکار یک نشان آبی رنگ در نمایه‌های خود دریافت می‌کنند که قبلاً فقط به حساب‌های تأیید شده شرکت‌ها، افراد مشهور و شخصیت‌های عمومی داده می‌شد. اکنون، «تیک آبی» چیزی خواهد بود که کاربران توییتر باید برای آن هزینه بپردازند. قیمت توییتر بلو از 4.99 دلار به 7.99 دلار در ماه در ایالات متحده افزایش یافته است و ماسک نشان داده است که این میزان به قدرت خرید در کشورهای دیگر کاهش خواهد یافت. با توجه به یادداشت‌های انتشار به‌روزرسانی اپلیکیشن iOS، «توییتر آبی با تأیید» جدید ابتدا در ایالات متحده، بریتانیا، استرالیا، نیوزیلند و کانادا در دسترس خواهد بود.

تغییر توییتر آبی یکی از چیزهایی است که ماسک در مورد آن توییت کرده است. مهمتر از همه، او در ابتدا یک هزینه 20 دلاری (تقریباً 1639 روپیه) برای تیک تأیید صحت به رسمیت شناخته شده پیشنهاد کرد. اگرچه او می‌گوید هدف از این کار کاهش هرزنامه‌ها در پلتفرم و سخت‌تر کردن رونق ربات‌ها است، اما ماسک زمان خود را برای ایجاد تغییرات چشمگیر برای تغییر سرمایه‌گذاری خود تلف نکرده است.

به غیر از نشان تأیید آبی، مشترکین آبی توییتر نصف تعداد تبلیغات را مشاهده خواهند کرد و ظاهراً تبلیغاتی که مشاهده می کنند دو برابر بیشتر برای هر کاربر مرتبط است. یادداشت‌های انتشار همچنین نشان می‌دهند که مشترکین می‌توانند ویدیوهای طولانی‌تری پست کنند و محتوای آنها در نتایج جستجو و همچنین رشته‌های پاسخ و لیست‌هایی از ذکرها رتبه‌بندی بالاتری خواهد داشت. از سوی دیگر، امکان خواندن مقالات در سایت‌های شرکت‌کننده بدون آگهی به‌عنوان یکی از ویژگی‌های آبی توییتر با وجود افزایش قیمت، حذف شده است. ماسک همچنین پیشنهاد کرده است که توانایی ویرایش توییت‌ها به زودی برای همه در دسترس خواهد بود، نه تنها مشترکان توییتر آبی.

توییتر اشتراک آبی جدید خود را برای تأیید پیش از موعد مقرر دوشنبه ماسک به کارمندان ارسال کرد. حساب‌های من به‌روزرسانی و تأیید شده اکنون اولین برگه اعلان‌ها هستند. pic.twitter.com/xfTl3b3GYk

— الکس هیث (@alexeheath) 5 نوامبر 2022

توییتر هنوز مشخص نکرده است که چه اتفاقی برای مشترکین آبی فعلی توییتر خواهد افتاد. با این حال این احتمال وجود دارد که همه افرادی که در حال حاضر نشان تأیید دارند اما پرداخت هزینه اشتراک را انتخاب نمی کنند، آن را از دست خواهند داد. در حالی که این شرکت مشترکین فعلی و بالقوه را به عنوان «حمایت از توییتر در نبرد علیه ربات‌ها» توصیف می‌کند، این تغییر توازن قرار گرفتن در معرض پلتفرم را به نفع کسانی که مایل به پرداخت آن هستند کاهش می‌دهد و همچنین می‌تواند به طور بالقوه یافتن اعتبار را دشوارتر کند. منبع اطلاعات.