مایکروسافت اعلام کرد که برنامه فوق العاده ای را برای کاهش کنترل گوگل و اپل در فضای جستجوی موبایل برنامه ریزی می کند

The Information روز سه شنبه به نقل از افراد آشنا گزارش داد که مایکروسافت اخیراً ساخت یک “فوق العاده برنامه” را در نظر گرفته است که می تواند شامل خرید، پیام رسانی، اخبار و خدمات جستجوی وب در میان سایر موارد باشد.

اسکات گالووی، استاد بازاریابی دانشگاه نیویورک و یکی از مجریان پادکست فناوری Pivot، سال گذشته نوشت: این برنامه های بزرگ در آسیا به طور گسترده در آسیا مورد استفاده قرار می گیرند زیرا تلفن همراه شکل اصلی دسترسی به اینترنت برای بسیاری از مردم منطقه است. .

این گزارش اضافه کرد که مشخص نیست این شرکت چنین برنامه‌ای را راه‌اندازی خواهد کرد یا خیر، اما مدیر اجرایی ساتیا نادلا تلاش کرده است که سرویس جستجوی Bing با Teams و Outlook عملکرد بهتری داشته باشد.

مایکروسافت بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ نداد.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع ایلان ماسک، مدیر اجرایی تسلا، که مالک توییتر نیز هست، علاقه خود را به ساخت یک اپلیکیشن فوق العاده به نام “X” نشان داده است که خدمات زیادی را با هم ترکیب می کند.

بر اساس این گزارش، سازنده ویندوز به فکر ساختن این اپلیکیشن است تا از گوگل و اپل آلفابت در فضای جستجوی موبایل باز شود.

بر اساس یک برآورد، برنامه فوق العاده چینی WeChat بیش از 1 میلیارد کاربر ماهانه دارد و بخشی از زندگی روزمره در چین است. کاربران می توانند از ماشین یا تاکسی استفاده کنند، برای دوستان و خانواده پول ارسال کنند یا در فروشگاه ها پرداخت کنند.

به گزارش The Information، مدیران مایکروسافت می‌خواهند این برنامه همچنین تجارت تبلیغاتی چند میلیارد دلاری و جستجوی Bing شرکت را تقویت کند و همچنین کاربران بیشتری را به پیام‌رسانی Teams و سایر خدمات تلفن همراه بکشاند.

یک برنامه فوق العاده که توسط WeChat Tencent Holdings و Grab Holdings در جنوب شرق آسیا در آسیا محبوب شده است، به عنوان چاقوی ارتش سوئیس برنامه های تلفن همراه توصیف شده است که مجموعه ای از خدمات را برای کاربران مانند پیام رسانی، شبکه های اجتماعی، همتا به-همتا ارائه می دهد. پرداخت های همتا و خرید تجارت الکترونیک.

به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، در سال 2018، برخی از شهرهای چین آزمایش WeChat را برای یک سیستم شناسایی الکترونیکی که به حساب های کاربران مرتبط می شود، آغاز کردند.