مشخصات JioPhone 5G اشاره شد. برای دریافت Snapdragon 480 SoC، باتری 5000mAh

انتظار می رود Jio یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی داشته باشد که از شارژ 18 واتی در JioPhone 5G پشتیبانی می کند. علاوه بر این، گفته می‌شود که این گوشی دارای پردازنده هوش مصنوعی Syntiant NDP115 همیشه روشن است.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات 5G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های 5G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.
پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

برای اپتیک، گفته می‌شود که JioPhone 5G دارای تنظیمات دوربین دوگانه پشتی است که شامل یک سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است. برای سلفی، تلفن 5G می تواند یک سنسور 8 مگاپیکسلی در جلو داشته باشد. گفته می‌شود که گزینه‌های اتصال در تلفن هوشمند شامل Wi-Fi 802.11 a/b/g/n و بلوتوث نسخه 5.1 است. گفته می‌شود که با سرویس‌های Google Mobile و اپلیکیشن‌های Jio از پیش بارگذاری شده است.

هنوز تاریخ راه اندازی JioPhone 5G توسط Jio تایید نشده است، اما مشخصات این گوشی قبلاً به صورت آنلاین منتشر شده است. بر اساس اطلاعات فاش شده جدید، جیوفون 5G آینده از تراشه اسنپدراگون 480 به همراه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. این گوشی 5G می تواند بر روی اندروید 12 اجرا شود و گفته می شود که دارای نمایشگر نرخ به روز رسانی 90 هرتز است. گفته می‌شود که JioPhone 5G با یک دوربین دوگانه پشتی مجهز به سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی عرضه می‌شود. اطلاعات سفت‌افزار ادعایی گوشی آینده نیز نام کد و شماره مدل آن را نشان می‌دهد. Reliance قبلا تایید کرده بود که با گوگل برای راه اندازی یک گوشی هوشمند ارزان قیمت 5G همکاری می کند. همچنین یک ریال اعلام کرده است. سرمایه گذاری 2 میلیون کرور برای استقرار اتصال 5G در هند.

Kuba Wojciechowski (@Za_Raczke)، با همکاری 91Mobiles، جزئیات سیستم عامل و مشخصات کلیدی JioPhone 5G را فاش کرده است. بر اساس این گزارش، این گوشی با نام رمز «ganga» و دارای شماره مدل LS1654QB5 است. این می‌تواند در ارتباط با LYF راه‌اندازی شود و گفته می‌شود با نام Jio Phone True 5G به بازار عرضه شود.

مشخصات JioPhone 5G (مورد انتظار)

Reliance اخیرا تایید کرده است که با گوگل برای راه اندازی یک گوشی هوشمند ارزان قیمت 5G همکاری می کند. این شرکت همچنین یک روپیه را فاش کرده بود. برنامه سرمایه گذاری 2 میلیون کرور برای معرفی نسل بعدی خدمات 5G در هند ظرف دو ماه. طبق گزارش اخیر Counterpoint Research، قیمت دستگاه آینده ممکن است بین روپیه باشد. 8000 و روپیه 12000.

طبق اطلاعات فاش شده، JioPhone 5G آینده روی اندروید 12 اجرا خواهد شد و دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ LCD با نرخ رفرش 90 هرتز خواهد بود. در زیر کاپوت، می تواند اسنپدراگون 480 SoC، همراه با 4 گیگابایت رم LPPDDR4X سامسونگ و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی را در خود جای دهد.