مشخصات Vivo X90 Pro قبل از عرضه جهانی: همه جزئیات

پوستری که توسط مشاور فاش شد نشان می‌دهد که Vivo X90 Pro دارای پردازنده MediaTek Dimensity 9200 SoC همراه با تراشه پردازش تصویر V2 اختصاصی Vivo است. این گوشی هوشمند همچنین می‌تواند دارای یک اتاقک بخار (VC) به مساحت 4002 میلی‌متر مربع خنک‌کننده مایع باشد.

مشخصات دقیق Vivo X90 Pro توسط مشاور Paras Guglani (@passionategeekz) فاش شد. از طریق توییتر در قالب یک خلاقیت بازاریابی از نوع جهانی Vivo X90 Pro. تصویر ادعا شده مشخصات دقیق گوشی هوشمند Vivo X90 Pro را که در زمان عرضه جهانی به نمایش می‌گذارد، نشان می‌دهد.

در همین حال، از نظر گزینه های رنگی، پوستر نشان می دهد که گزینه رنگی Legend Black تنها گزینه رنگ موجود در بازارهای جهانی خواهد بود. این گوشی هوشمند در نوامبر گذشته در چین با رنگ‌های قرمز و مشکی اصلی چینی عرضه شد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع

ویوو ایکس 90 پرو از یک باتری 4870 میلی آمپر ساعتی تغذیه می‌کند که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌کند و طبق تصویر بازاریابی افشا شده، ادعا می‌شود که تنها در 8 دقیقه گوشی را تا 90 درصد شارژ می‌کند.

از نظر اپتیکی، انتظار می‌رود Vivo X90 Pro با سخت‌افزار پیشرفته مشابهی که در مدل چینی دیده می‌شود، در بازارهای جهانی عرضه شود. انتظار می رود تنظیمات پشتی شامل یک سنسور 1 اینچی 50 مگاپیکسلی Sony IMX989، یک سنسور دوربین پرتره 50 مگاپیکسلی IMX758 سونی و یک سنسور دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی باشد. این گوشی هوشمند دارای پنج حالت مختلف پرتره است که توسط Zeiss توسعه یافته است.

مشخصات ویوو ایکس 90 پرو، پیش از عرضه سری های آینده، که در نوامبر گذشته با ویوو ایکس 90 و ویوو ایکس 90 پرو در چین عرضه شد، فاش شده است. گفته می‌شود که این شرکت برای عرضه جهانی Vivo X90 Pro آماده می‌شود، و مشخصات این گوشی اکنون توسط یک منبع اطلاعاتی فاش شده است. سری گوشی های پرچمدار دارای یک SoC مدیاتک Dimensity 9200 با دوربین های مارک Zeiss و تراشه اختصاصی V2 این شرکت برای پردازش تصویر است.