همه چیز درباره ی آسانسور، تاریخچه و انواع آسانسور بلولایت ایران

حرکت این مجموعه باعث جابه‌جایی کابین و همچنین وزنه تعادل آسانسور می‌شود. قدرت بالا، بازدهی ۸۵% و ارزان بودن نسبت به موتورهای گیرلس، از برتری موتورهای گیربکس دار است. موتورهای گیربکس آسانسور را به دو دسته‌ی دوسرعته و تک‌سرعته تقسیم‌بندی می‌کنند. شرکت آسانسور فعال در زمینه طراحی ، تولید، نصب و راه اندازی ، سرویس و نگهداری و بازسازی انواع آسانسور و پله برقی فعالیت می‌کند این شرکت شامل سه دپارتمان تولید ، فروش و خدمات پس از فروش می باشد .

آسانسور کارگاهی

یک سیستم از کابل‌های فلزی قوی و قرقره‌ها که بین اتاقک‌های آسانسور و اینجا موتورها حرکت می‌کنند. یک موتور الکتریکی که اتاقک‌های آسانسور را بالا و پایین می‌برد و شامل یک سیستم ترمز می‌شود. کابین‌های MDF با استفاده از ورقه‌های زیبا و محکم MDF تهیه می‌شوند که محبوبیت بالایی نزد کاربران خوش سلیقه دارند. کابین‌های MDF در کنار جلوه مناسبی که دارند، از استحکام قابل‌توجهی نیز برخوردار هستند. این تئوری نیز امروزه مطرح است که در صورت رخ دادن پیشرفت های لازم، می توان از آسانسور برای انتقال دادن افراد به ایستگاه های فضایی استفاده کرد.

  • آیا تا کنون درباره قطع برق و مشکلات ناشی از آن فکر کرده‌اید؟ آیا تا کنون در هنگام قطع برق در آسانسور محبوس شده‌اید؟ آسانسوری را در نظر بگیرید که با ظرفیت کامل در حال حرکت می‌باشد و ناگهان به دلیل قطع ..
  • در ساختمان های مسکونی چند طبقه و هر ساختمان چند طبقه دیگری مانند ساختمان های اداری، دانشگاهی، ورزشی و تجاری؛ اغلب اعضای ثابت و یا مراجعه کننده ها با یک چالشی به نام پله ها روبرو هستند.
  • مراحل نصب آسانسورهای هیدرولیک و مدت زمان انجام هر بخش شامل موارد زیر است.

انتخاب بهترین اندازه آسانسور به کاربرد، فضای ساختمان و میزان ترافیک آن بستگی دارد. اگر مطمئن نیستید که چه اندازه آسانسور مسافربری را انتخاب کنید، تیم فنی ما می‌تواند در مورد آسانسور مناسب برای پروژه شما مشاوره دهد. در شکل زیر ابعاد یک کابین آسانسور با ظرفیت ۱۰ نفره را مشاهده میکنید که مطابق با استاندارد ملی ۶۳۰۳ آسانسورهای برقی می باشد. مجموعه کتاب های راهنمای جامع نصب آسانسور و پله برقی و راهنمای جامع سرویس آسانسور و پله برقی منتشر شد. یو پی اس آسانسور دستگاهی برای حل مشکلات پشتیبانی آسانسور در مواقع قطعی برق می باشد. یو پی اس آسانسور باتوجه به چند عامل مهم ازجمله مدت زمان قطعی برق، ظرفیت موتور آسانسور، نوع آسانسور، یا محل قرارگیری آسانسور در محل مسکونی یا تجاری و… تولید میشود.

مراحل نصب آسانسورهای هیدرولیک و مدت زمان انجام هر بخش شامل موارد زیر است. سیستم دو درب مجاور هم مانند دو درب تونلی دارای دو درب کابین میباشد اما در کنار هم و به صورت L که افراد میتوانند از یک درب سوار شوند و از سمت چپ یا راست خود در طبقات دیگر پیاده شوند. آسانسور کارگاهی دارای دو نوع ثابت و پرتابل می باشد که پرکاربرد ترین نوع آن مدل ثابت می باشد. عدم رعایت موارد فوق باعث افزایش احتمال سقوط آسانسور کارگاهی شده و جان افراد داخل مجموعه را به خطر می اندازد. آسانسور کارگاهی باید هر 12 ماه توسط یک تکنسین مجرب مورد بازدید قرار گرفته و قطعات آن سرویس شود.

تراول کابل آسانسور

همه چیز درباره ی آسانسور، تاریخچه و انواع آسانسور بلولایت ایران در حالت کلی نیز موتورهای گیرلس به دو دسته ی موتور گیرلس بشکه ای یا درامی و موتور گیرلس تخت یا دیسکی تقسیم میشوند. این موتور ها به دو دسته ی موتورهای گیربکس دار تک سرعته و دو سرعته تقسیم میشوند. الیشا گریوز اوتیس در سال 1852 اولین آسانسور ایمن برای انسان‌ها را ساخت. او در واقع با اختراع ترمز‌های اتوماتیک تحولی عظیم در این صنعت پدید آورد.