وزارت اقتصاد امارات متحده عربی قصد دارد اولین Metaverse را انجام دهد و فناوری Web3 را در سطح گسترده تر بپذیرد

ماری در یک تور زنده از دفتر مجازی نشان داد که در حالی که لابی‌هایی با فضای داخلی مجلل برای دفتر وزارت اقتصاد در متاورس ایجاد شده است. یک سالن مجازی دکور شده برای میزبانی رویدادها و کنفرانس ها آماده به نظر می رسید. مردم می توانند به عنوان آواتار از دفتر متاورس بازدید کنند و همچنین می توانند اسناد الزام آور قانونی را امضا کنند و نیازی به بازدید امضاکنندگان از یکی از مکان های فیزیکی خود را فقط برای امضاء از بین می برد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

امارات متحده عربی مجموعه ای از پروژه های امیدوارکننده را آماده کرده است تا در متاورس حضور داشته باشند.

در ماه آوریل، خطوط هوایی امارات امارات ورود خود را به بخش های متاورس و توکن غیرقابل تعویض (NFT) اعلام کرد.

گزارش نزدک انتظار دارد تا سال 2024 فرصت بازار برای متاورس به 800 میلیارد دلار (تقریباً 5958719 کرور) برسد.

در ماه مه، سازمان تنظیم مقررات دارایی های مجازی دبی (VARA) که اخیراً تشکیل شده است، به طور رسمی کار بر روی حضور متاواستر خود را آغاز کرد. VARA با همکاری با پخش کننده Metaverse The Sandbox، برنامه های خود را برای ایجاد یک دفتر مرکزی مجازی در دنیای دیجیتال فاش کرده است. این دفتر VARA در Sandbox “MetaHQ” نام دارد.

آدرس دیجیتال ما نمایانگر ساختمان کامل وزارتخانه است. هر طبقه می تواند اهداف مختلفی داشته باشد. یک بازدیدکننده یک بلیت/توکن مجازی دریافت می‌کند و یک اعلان به مرکز شادی مشتری ما ارسال می‌شود تا به بازدیدکننده اجازه دهد با متاورس وارد دفتر ما شود.»

در ماه ژوئیه، امارات متحده عربی اعلام کرده بود که قصد دارد اولین بیمارستان جهان را در متاورس راه اندازی کند، جایی که بیماران می توانند برای مشاوره مجازی در قالب آواتار به آنجا مراجعه کنند.

امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) به طور قابل توجهی سرعت خود را در پذیرش فناوری های بلاک چین و وب 3 افزایش داده است. در تحولی تازه، وزارت اقتصاد امارات از برنامه های خود برای افتتاح یک دفتر مرکزی در متاورس خبر داده است. عبدالله بن طوق المری، وزیر اقتصاد امارات متحده عربی، در اوایل این هفته هنگام سخنرانی در مجمع متاورس دبی، این خبر را اعلام کرد. در کنار ابوظبی و دبی، این وزارتخانه متاورس خود را «آدرس سوم» کشور نامیده است. با این راه‌اندازی، این وزارتخانه در حال بررسی راه‌هایی برای گسترش موارد استفاده از فناوری‌های Web3 است.