پتنت پیشنهاد می کند سامسونگ ممکن است روی سیستم دوربین دوگانه زیر نمایشگر برای بهبود تشخیص چهره کار کند

لازم به ذکر است که در حال حاضر تنها Samsung Galaxy Z Fold 4 دارای دوربین UDC است. دوربین 4 مگاپیکسلی آنچنان باکیفیت نیست و ما در بررسی خود نوشتیم که نباید انتخابی برای کلیک کردن بر روی عکس های سلفی باشد. اپل قبلاً در فناوری FaceID پیشگام بوده است و به باز کردن قفل چهره به عنوان تنها گزینه بیومتریک برای باز کردن قفل تلفن یا تبلت متکی است.

طبق این پتنت که در مارس 2021 ثبت شد و این هفته منتشر شد و توسط گلکسی کلاب مشاهده شد، سامسونگ در حال کار بر روی “روش، دستگاه و رسانه ذخیره سازی برای احراز هویت کاربر” است. به نظر می رسد این شرکت در حال ساخت UDC های دوگانه است که چهره کاربر را از زوایای مختلف اسکن می کند تا قفل گوشی را باز کند.



منبع به نظر می رسد سامسونگ در حال کار بر روی یک فناوری دوربین دوگانه زیر نمایشگر (UDC) است که به بهبود فناوری تشخیص چهره برای ویژگی بازگشایی قفل چهره کمک می کند، پتنت ثبت شده توسط این شرکت کره جنوبی پیشنهاد شده است. این تنظیمات می‌تواند شامل راهی برای اسکن چهره سوژه از چندین زاویه به طور همزمان باشد، بنابراین، یک اسکن سه بعدی/ استریوسکوپی برای باز کردن قفل گوشی ایجاد کنید. این شرکت از UDC 4 مگاپیکسلی در گلکسی زد فولد 4 استفاده می کند و روی صفحه نمایش تاشو قرار دارد.

ثبت اختراع سامسونگ چند اختراع udc متنی سامسونگ دوگانه UDC

گلکسی کلاب می گوید که گرفتن چندین اسکن از دوربین های مختلف می تواند تصویر دقیق تری ارائه دهد. از آنجایی که دوربین‌ها چهره را از زوایای مختلف اسکن می‌کنند، چهره کاربر می‌تواند با عمق بیشتری ثبت شود، که در تئوری، در مقایسه با یک تصویر دوبعدی‌تر، احتمال فریب دادن آن کمتر است. هر دوی این ها می توانند ترکیب شوند و کل تشخیص چهره را ایمن تر کنند.

“بر اساس تجسم های مختلف، دستگاه الکترونیکی حافظه، نمایشگر، دوربین های متعددی است که در قسمت پایین نمایشگر چیده شده اند، و حداقل یک پردازنده که به طور عملی به حافظه متصل است، و نمایشگر و دوربین های متعدد شامل می شود.” ثبت اختراع خوانده می شود. این دستگاه تصاویر متعددی در مورد کاربر دریافت می‌کند که می‌توان آن‌ها را بر اساس تصویر نهایی “تنظیم کرد تا احراز هویت در مورد کاربر انجام شود”.