پشتیبانی از پیوندهای تماس واتساپ در حال پخش، آزمایش تماس ویدیویی گروهی 32 نفره نیز آغاز می شود

واتس‌اپ روز دوشنبه اعلام کرد که «پیوندهای تماس» را ارائه می‌کند، ویژگی جدیدی که به کاربران اجازه می‌دهد تماس جدیدی را شروع کنند یا به تماس‌های جاری بپیوندند. یک گزینه “پیوندهای تماس” در داخل اضافه خواهد شد تماس می گیرد و کاربران می توانند پیوندی برای تماس صوتی یا تصویری ایجاد کنند که به راحتی می تواند در پلتفرم های دیگر به اشتراک گذاشته شود. سرویس پیام‌رسانی متعلق به متا گفت که این ویژگی اواخر این هفته ارائه می‌شود، اما کاربران باید مطمئن شوند که آخرین نسخه برنامه را اجرا می‌کنند. در همین حال، واتس‌اپ همچنین اعلام کرده است که به زودی آزمایش تماس‌های ویدیویی گروهی برای حداکثر ۳۲ شرکت‌کننده در اپلیکیشن پیام‌رسان را آغاز خواهد کرد.

به منظور ایجاد پیوند به تماس، کاربران می توانند روی آن ضربه بزنند ایجاد لینک تماس گزینه در تماس می گیرد یک پیوند برای تماس صوتی یا تصویری ایجاد کنید و آن را با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که عرضه از این هفته آغاز خواهد شد و برای ایجاد پیوند باید آخرین نسخه برنامه را داشته باشید.

در حالی که شرکت متا به صراحت اشاره ای نکرد که کدام پلتفرم از این ویژگی پشتیبانی می کند، اما اشاره ای به این ویژگی نداشت تماس می گیرد تب نشان می دهد که حداقل در اندروید و iOS در دسترس خواهد بود.

لازم به ذکر است که واتس اپ در حال حاضر به شما امکان می دهد تا حداکثر 32 شرکت کننده را به تماس های صوتی گروهی اضافه کنید. این ویژگی برای کاربران اندروید و iOS در دسترس است. معرفی تماس‌های ویدیویی با پشتیبانی حداکثر 32 شرکت‌کننده، گامی در نقشه راه آن برای گسترش به ویژگی آینده واتس‌اپ Communities است که هنوز در حال توسعه است.



منبع زاکربرگ در پستی در پلتفرم رسانه اجتماعی فیس بوک اعلام کرد که واتس اپ در حال استفاده از قابلیت Call Links است که به کاربران اجازه می دهد یک پیوند ایجاد کرده و آن را در میان دوستان و خانواده خود در برنامه پیام رسانی فوری به اشتراک بگذارند. آنها می‌توانند روی پیوند کلیک کنند و به آن بپیوندند و فقط با یک ضربه به تماس بپیوندند – درست مانند پیوندهای تماس‌های Google Meet یا تیم‌های مایکروسافت در سراسر پلتفرم‌ها.

در همین حال، این شرکت همچنین اعلام کرده است که آزمایش تماس های ویدیویی گروهی را برای حداکثر 32 شرکت کننده در واتس اپ آغاز کرده است. جزئیات این ویژگی به زودی به اشتراک گذاشته خواهد شد.