پنل پشتی تغییر رنگ Vivo V25 Pro به Sport، صفحه نمایش خمیده AMOLED: گزارش

مشخصات Vivo V25 Pro قبل از عرضه این گوشی هوشمند به صورت آنلاین منتشر شده است. طبق یک گزارش، این گوشی دارای پنل پشتی با تغییر رنگ با شیشه فلوریت AG است. گفته می شود که این گوشی از یک SoC مدیاتک Dimensity 1300 در زیر کاپوت و یک صفحه نمایش خمیده AMOLED بهره می برد. گزارش های قبلی حاکی از آن است که گوشی ادعایی این شرکت در ماه سپتامبر در سه نسخه ذخیره سازی عرضه خواهد شد. Vivo هنوز به طور رسمی جزئیات مربوط به گوشی هوشمند از جمله قیمت و مشخصات را اعلام نکرده است.

گزارش MySmartPrice به نقل از منابع صنعتی، چند جزئیات کلیدی از گوشی آینده Vivo V25 Pro را پیش از عرضه این گوشی هوشمند در کشور فاش کرده است.

جدا از جزئیات ذکر شده در بالا، پیش از این گفته شده بود که این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود روپیه در هند عرضه خواهد شد. 40000.

Vivo V25 Pro آینده احتمالاً دارای فناوری تغییر رنگ با شیشه Fluorite AG است که از طریق آن پنل پشتی گوشی هوشمند در معرض نور خورشید تغییر رنگ می دهد. این گزارش همچنین ادعا می کند که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش خمیده فول اچ دی + AMOLED با نرخ به روز رسانی 120 هرتز است.

گفته می شود که Vivo V25 Pro جانشین Vivo V23 Pro است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع این گزارش همچنین ادعا می‌کند که Vivo V25 Pro از MediaTek Dimensity 1300 SoC بهره می‌برد که یک پردازنده هشت هسته‌ای مبتنی بر فرآیند ۶ نانومتری است. از آنجایی که چیپست با پشتیبانی 5G عرضه می شود، این گوشی هوشمند احتمالاً نسل بعدی اتصال را پیش از عرضه خدمات 5G در هند ارائه می کند.