پیش‌رزروهای سری 3 سامسونگ گلکسی در هند باز شد، مشخصات پیش از عرضه مشخص شد

در همین حال، فهرستی در وب‌سایت گواهی بلوتوث SIG نشان می‌دهد که Samsung Galaxy Book 3 روی ویندوز 11 اجرا می‌شود و دارای درایور Wi-Fi 6E اینتل AX210 با پشتیبانی از شبکه‌های 6 گیگاهرتز و ادغام بلوتوث 5.3 است. با این حال، محدودیت در سیستم عامل ویندوز 11 می تواند به این معنی باشد که Samsung Galaxy Book 3 Ultra فقط از اتصال بلوتوث نسخه 5.1 پشتیبانی می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

سامسونگ رسما پیش رزرو سری لپ‌تاپ‌های پرچم‌دار آینده‌اش، Samsung Galaxy Book 3 را آغاز کرده است. این مجموعه توسط شرکت کره‌جنوبی در کنار سری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود، Samsung Galaxy S23، در رویداد Galaxy Unpacked 2023 که قرار است برگزار شود، رونمایی خواهد شد. این شرکت به کاربرانی که یک لپ‌تاپ از سری Samsung Galaxy Book 3 را از قبل رزرو می‌کنند، مزایای انحصاری در سفارش خود ارائه می‌دهد که شامل مزایای اضافی و کوپن‌های خرید قابل بازخرید در برنامه Samsung Shop است.

این شرکت کره جنوبی صفحه وب رسمی خود را برای پیش رزرو سری Samsung Galaxy Book 3 به صورت زنده در هند انتخاب کرده است و کاربران اکنون می توانند لپ تاپ های خود را قبل از فروش پس از رویداد Galaxy Unpacked در 1 فوریه در ساعت 11 از قبل رزرو کنند: 30 بعد از ظهر IST. کاربرانی که لپ‌تاپ سری Samsung Galaxy Book 3 خود را از قبل رزرو می‌کنند، از مزایای بیشتری به ارزش 1000 روپیه برخوردار خواهند شد. 5000 و یک روپیه کوپن 2000 قابل بازخرید در برنامه Samsung Shop.

اگرچه سامسونگ جزئیاتی از تعداد لپ‌تاپ‌هایی که به عنوان بخشی از سری گلکسی بوک 3 سامسونگ عرضه می‌شوند یا مشخصات آن‌ها را معرفی نکرده است، انتظار می‌رود این مجموعه شامل وانیلی Samsung Galaxy Book 3، Samsung Galaxy Book 3 360، Samsung Galaxy Book 3 باشد. مدل های Pro، Samsung Galaxy Book 3 Pro 360 و Samsung Galaxy Book 3 Ultra.

سامسونگ اعلام کرده بود که پیش رزرو Samsung Galaxy Book 3 در ایالات متحده از 11 ژانویه آغاز شده است.

گزارش قبلی تصاویر سری Samsung Galaxy Book 3 را فاش کرده بود که به طراحی Samsung Galaxy Book 3 Ultra، Samsung Galaxy Book 3 Pro و Samsung Galaxy Book 3 Pro 360 اشاره می کرد. تصاویر نشان می دهد که این لپ تاپ ها دارای بدنه باریکی خواهند بود. طراحی با پشتیبانی از اتصال USB Type-C.