کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان پاسپورت ایران مجله علی‌بابا-irantoursguide

مثلا برای دریافت ویزای روسیه یا ویزای دبی کافی است بلیط هواپیما به مقصد روسیه و رزرو هتل را به سفارت ارائه کنید و ویزا صادر می‌شود. اما اخذ ویزای شینگن سخت‌تر است و باید مدارک مالی و شغلی نیز ارائه کنید. شایان ذکر است، هزینه و قیمتی که موسسات مسافرتی و توریستی، برای دریافت ویزای ایران، از اتباع خارجی، اخذ می کنند، شامل قیمت خدمات آن ها نیز می شود و صرفا، در بر دارنده هزینه مورد نظر وزارت امور خارجه، برای دریافت ویزای ایران نیست. مهمانانی که قصد گردش و بازدید از ایران را دارند باید ویزای توریستی ایران را دریافت کنند.ثبت درخواست ویزای توریستی توسط آژانس ها انجام می‎‌شود. یک شهروند ایرانی باید میزبان شده و مدارک مربوطه را تکمیل کند، اگر مهمان در ایران میزبان نداشته باشد، می‌تواند از آژانس تور یا هتل خریداری کند تا آژانس میزبان او باشد.

یک ماهه گردشگری

همانطور که می‌دانید در گام اول برای سفر به هر کشوری نیاز به اخذ ویزای آن کشور دارد. کشور پرو نیز از این قانون مستثنا نبوده و برای رفتن به این کشور شما نیاز به اخذ ویزای پرو دارید. اما گرفتن ویزای پرو کمی متفاوت‌تر از اخذ ویزای کشورهای دیگر می‌باشد. هزینه درخواست این ویزا برای هر نفر مبلغ تومان و مدت زمان دریافت کد رفرنس از وزارتخارجه بین 2 تا 10 روز کاری پس از ثبت درخواست می باشد. در رابطه با سوال اول جنابعالی، هیچ محدودیتی در این رابطه وجود ندارد و شما می توانید همزمان میزبان چند نفر برای دریافت ویزای ایران شوید. متاسفانه در حال حاضر به دلیل شرایط موجود، وزارت امورخارجه ویزای توریستی برای مسافران ورودی صادر نمیکنند.

براساس قوانین دیپلماتیک حساسیت و بررسی بیشتری برای صدور ویزا برای اتباع برخی از کشورها مانند آفریقای جنوبی، کشورهای فقیر و The best Tours to Tehran یمن وجود دارد. نامه درخواست در سربرگ شرکت خطاب به وزارت امور خارجه و ذکر علت دعوت مهمان که باید توسط مدیرعامل مهر و امضا شود. باید خودتون به اداره مهاجرت مراجعه کنید دخواست تمدید بدین ممکنه با تمدیدتون در صورتی که دلیل تمدید ویزای ایران برای افسر قانع کننده باشه براتون انجام بدن. من ویزای خود را به مدت سه ماه تمدید کردم و تا ۸/۶/۱۳۹۹ وقت دارم،می خواستم بپرسم که می توانم بعد از آن دوباره ویزای خود را به مدت ۳ ماه دیگر تمدید کنم؟من از کشور افغانستان هستم.

  • پس طبق آنچه گفته شد؛ افراد خارجی برای سفر ابتدا باید نوع ویزای موردنیاز خود را انتخاب کنند؛ سپس از طریق سفارت درخواست خود را ارائه دهند.
  • این ویزا سه ماه اعتبار دارد و در این مدت می‌توانید به دلخواه خود به مدت ۳۰ روز پیوسته یا گسسته در محدوده‌ شینگن اقامت کنید.
  • ویزای اتباع خارجی دارای مادران ایرانی که همانطور که از اسمش معلوم است مختص افراد خارجی است که مادر ایرانی دارند.
  • برای دریافت اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق شماره‌ واتس اپ با همکاران ما در بخش ویزا در ارتباط باشید.

مسافر و فردی که درخواست اخذ ویزای مولتی را دارد باید در یکسال گذشته حداقل سه ویزای یکبار ورود تجاری دریافت کرده باشد تا بتواند از خدمات ویزای مولتی ایران استفاده نماید. در سال ۱۹۸۵ پنج کشور اروپایی در شهر کوچک شینگن که در کشور لوکزامبورگ قرار دارد، تصمیم گرفتند مرزهای بین خود را بردارند. با گذشت زمان، بخشی دیگر از کشورهای دیگر اروپا نیز به این معاهده پیوستند و تا امروز ۲۶ کشور قاره‌ی اروپا به معاهده‌ شینگن پیوسته‌اند. برای اخذ ویزای شینگن باید به سفارتخانه‌ یکی از این کشورها در ایران یا کشورهای دیگر مراجعه کنید و مدارک لازم را ارائه کنید. یکی از ویزای‌های صادره جمهوری اسلامی ایران ویزای مولتی است، در حقیقت با این نوع ویزا امکان چند بار سفر به جمهوری اسلامی ایران را خواهید داشت مدت زمان اعتبار این ویزا بین 90 روز تا یک سال است. 2- در فرودگاه‌های بین‌المللی ایران، ویزای خود را دریافت کنید.

کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان پاسپورت ایران مجله علی‌بابا-irantoursguide پس طبق آنچه گفته شد؛ افراد خارجی برای سفر ابتدا باید نوع ویزای موردنیاز خود را انتخاب کنند؛ سپس از طریق سفارت درخواست خود را ارائه دهند. البته دولت ایران برای اتباع برخی از کشورها این فرصت را فراهم کرده است که از داخل فرودگاه های بین المللی اقدام به اخذ ویزا کنند. ویزای یران انواع مختلفی دارد که هر فرد بنا بر هدف خود از سفر نوعی از ان را انتخاب می کند. متداولترین و پر متقاضاترین ویزای ایران ویزای درمانی ایران و ویزای توریستی آن است. اتباع آمریکایی، انگلیسی، ایرلندی و کانادایی، برای دریافت ویزای توریستی ایران حتما باید در قالب تور به ایران سفر کنند.

شرایط ویزای صادر شده: