گزارش فصلی نشان می دهد که سهام و محصولات بازدهی Coinbase در حال بررسی توسط SEC

کوین بیس در حال حاضر در حال رسیدگی به چندین شکایت دسته جمعی است، از جمله یکی از آنها مبنی بر اینکه به مشتریان آمریکایی خود اجازه داد و ستد اوراق بهادار ثبت نشده را انجام دهند. یک شکایت دسته جمعی جداگانه که در ماه ژوئن ارائه شد، ادعا می کند که Coinbase با فهرست کردن توکن بازسازی شده Terra Classic در انجام وظیفه مراقبتی خود شکست خورده و از افشای ارتباط مالی ادعایی با Terraform Labs غفلت کرده است.

افشای کوین‌بیس گزارش بلومبرگ از اواخر جولای را تأیید می‌کند که نشان می‌دهد تحقیقات SEC پیش از رسوایی معاملات داخلی باز شده است، اگرچه تحقیقات در مورد برنامه‌های سهام کوین‌بیس و محصولات بازدهی در آن زمان گزارش نشده بود.

بر اساس گزارش سه ماهه، Coinbase با تحقیقات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در مورد بازده و محصولات سهام خود مواجه است. بر اساس گزارش سه ماهه، SEC در حال بررسی بازده و سهم محصولات صرافی رمزارز Coinbase است. صرافی احضاریه های تحقیقاتی از SEC دریافت کرده است. این تحقیقات خار دیگری در چشم Coinbase خواهد بود، که شایعه شده است که با تحقیقاتی در مورد فهرست دارایی های خاصی مواجه است که ظاهراً SEC معتقد است اوراق بهادار هستند.

علیرغم یک سال متزلزل، کوین بیس در گزارش خود گفت که معتقد است حل مشکلات قانونی و نظارتی موجود با SEC بر نتایج مالی، سلامت یا عملیات آن تأثیری نخواهد گذاشت.




منبع

شرط بندی و تولید بازده دو ابزاری هستند که بسیاری از پلتفرم ها از آنها استفاده می کنند تا به کاربران اجازه دهند از دارایی های خود درآمد بیشتری کسب کنند. هر دوی آنها در چند سال گذشته از نظر تعامل با کاربران بسیار موفق بوده اند، اما این موفقیت توجه رگولاتورها را به خود جلب کرده است.

Coinbase در مورد احضاریه‌های تحقیقاتی می‌گوید: «شرکت احضاریه‌ها و درخواست‌هایی را از طرف [US Securities and Exchange Commission] برای اسناد و اطلاعات در مورد برنامه های مشتری خاص، عملیات، و محصولات آینده موجود و مورد نظر، از جمله فرآیندهای شرکت برای فهرست دارایی ها، طبقه بندی دارایی های فهرست شده خاص، برنامه های سهام آن، و استیبل کوین و محصولات تولید کننده بازده.