گوگل اعلام کرد که آماده است تا به دادگاه عالی برای مسدود کردن حکم ضد انحصار Android CCI مراجعه کند

سخنگوی گوگل بلافاصله به درخواست نظر پاسخ نداد.

این منبع افزود که گوگل معتقد است برخی از دستورالعمل های CCI قابل اجرا نیستند و این شرکت “گزینه دیگری” جز مراجعه به دادگاه عالی برای تسکین ندارد.

گوگل مجوز سیستم اندروید خود را به سازندگان گوشی های هوشمند می دهد، اما منتقدان می گویند که محدودیت هایی مانند نصب اجباری برنامه های خود را که ضد رقابت هستند، اعمال می کند. این شرکت استدلال می کند که چنین توافقاتی به رایگان نگه داشتن سیستم عامل کمک می کند.

جدیدترین‌های نمایشگاه Consumer Electronics را در Gadgets 360 در مرکز CES 2023 ما مشاهده کنید.



منبع

اولین منبع آگاه گفت: در هند، گوگل اکنون خود را آماده می کند تا ظرف چند روز به دادگاه عالی اعتراض کند، زیرا مهلت ناظر ضد انحصار در 19 ژانویه برای اعمال تغییرات در مدل خود نزدیک است.

رویکرد دیوان عالی پس از آنکه گوگل در روز چهارشنبه با رد درخواست آن برای مسدود کردن حکم ضد انحصار رد شد، با شکست مواجه شد. این شرکت استدلال می کند که اجرای دستورالعمل های CCI به مدل کسب و کار طولانی مدت و منافع مصرف کنندگان آسیب می رساند.

با این حال، گوگل در مورد تصمیم هند نگران است، زیرا راه حل های دستور داده شده فراگیرتر از حکم تاریخی کمیسیون اروپا در سال 2018 برای اعمال محدودیت های غیرقانونی برای سازندگان دستگاه های تلفن همراه اندرویدی به نظر می رسد. گوگل در این مورد جریمه رکورد 4.3 میلیارد دلاری (تقریباً 35520 کرور) را به چالش کشیده است.

دو نفر از افراد آشنا به استراتژی گوگل به رویترز گفتند که گوگل در حال آماده شدن برای نزدیک شدن به دادگاه عالی هند در چند روز آینده برای جلوگیری از صدور حکم توسط ناظر ضد انحصار این کشور است که شرکت آمریکایی را مجبور به تغییر نحوه بازاریابی پلت فرم اندروید خود می کند.

به گزارش رویترز، به طور جداگانه، گوگل در پرونده های خود ادعا کرده است که واحد تحقیقات CCI از بخش هایی از حکم اروپا در سال 2018 علیه این شرکت آمریکایی کپی کرده است. CCI و کمیسیون اروپا به این اتهامات پاسخی نداده اند.

CCI در ماه اکتبر حکم داد که مجوز Google Play Store آن “نباید با نیاز به نصب پیش‌نصب” سرویس‌های جستجوی Google، مرورگر کروم، یوتیوب یا سایر برنامه‌های Google مرتبط باشد.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
کمیسیون رقابت هند (CCI) در ماه اکتبر، واحد آلفابت را به دلیل بهره برداری از موقعیت مسلط خود در بازار اندروید که قدرت 97 درصدی گوشی های هوشمند در هند را در اختیار دارد، 161 میلیون دلار (تقریباً 13300 کرور) جریمه کرد. .