ایلان ماسک پس از تصاحب در توییتر با سوالاتی از سوی تبلیغ‌کنندگان روبرو می‌شود

ماسک پس از توئیتی در سال 2019 در مورد بیزاری خود از تبلیغات، اکنون تحت فشار است تا از بیگانه کردن تبلیغ کنندگانی که بیش از 90 درصد از درآمد آن را به اشتراک می گذارند، اجتناب کند. او اولین هفته خود را به عنوان مدیرعامل در نیویورک سپری می کند و دوستان سرمایه گذار خطرپذیر در جلساتی به او می پیوندند تا به شرکت هایی که سالانه بیش از 5 میلیارد دلار (تقریباً 42000 کرور) به توییتر کمک می کنند اطمینان دهند.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

IPG، یک شرکت هلدینگ تبلیغاتی که نماینده مشتریان اصلی از جمله کوکاکولا و امریکن اکسپرس است، به مشتریان توصیه کرده است که تبلیغات توییتر خود را برای هفته آینده متوقف کنند.

یکی دیگر از خریداران رسانه‌ای که با رویترز صحبت می‌کرد، گفت آژانس آن‌ها تا زمانی که ماسک مسیری را برای توییتر بیان نکند یا به‌روزرسانی اساسی در مورد نحوه خدمت رسانی این پلتفرم به تبلیغ‌کنندگان ارائه نکند، با او ملاقات نخواهد کرد.

ایلان ماسک به تبلیغ کنندگان قول داد که توئیتر را از تبدیل شدن به یک “منظره جهنمی رایگان برای همه” باز دارد. این هفته، تبلیغ‌کنندگان شروع به درخواست جزئیات درباره نحوه برنامه‌ریزی او برای اجرای تعهد کردند. یک خریدار رسانه‌ای در یکی از آژانس‌های تبلیغاتی بزرگ، که از ترس انتقام‌جویی نامش فاش نشد، گفت آژانس این هفته با ماسک ملاقات خواهد کرد تا از او بپرسد که چگونه مدیر اجرایی تسلا قصد دارد اطلاعات نادرست در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی را سرکوب کند. خریدار همچنین می‌خواست بداند که تعهد ماسک با اقدامات خود از جمله یک توییت در آخر هفته که یک تئوری توطئه را در مورد حمله به همسر نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا منتشر کرد، چگونه است.

این خریدار رسانه ای گفت: «این نوع تحریکات کمکی به آرامش آب نمی کند.

جیسون کالاکانیس، یک سرمایه‌گذار فرشته و میزبان پادکست که در هفته اول مالکیت ماسک به ماسک کمک می‌کند، روز دوشنبه در توییتی اعلام کرد که توییتر «روز بسیار سازنده‌ای» از جلسات با تبلیغ‌کنندگان و بازاریابان داشته است.

موضوعات دیگر عبارتند از برنامه ماسک برای افزایش هزینه خدمات اشتراک توییتر و ارائه «نصف تعداد تبلیغات» و اینکه چه کسی پس از اینکه گروهی از مدیران ارشد، از جمله مدیر تبلیغات توییتر، شرکت را ترک کرد، به عنوان نقطه تماس تبلیغ‌کنندگان عمل خواهد کرد. بر فراز.

بازاریابان بیشتری نیز به لینکدین مراجعه کردند تا نگرانی های خود را در مورد تصاحب این پلتفرم توسط ماسک بیان کنند.

توییتر هم اکنون ماسک بلافاصله به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

حتی زمانی که ماسک این هفته با آژانس‌ها و تبلیغ‌کنندگان بزرگ جلساتی داشت، چهارشنبه شب با یک نظرسنجی در توییتر از کاربران پرسید که آیا تبلیغ‌کنندگان باید از آزادی بیان یا «صحت سیاسی» حمایت کنند. از بیش از یک میلیون رأی، 80 درصد به «آزادی بیان» پاسخ دادند.

خریدار گفت که برخی از مشتریان قبلاً به دلیل هرج و مرج چند ماهه پیرامون این معامله و برخی در پاسخ به نگرانی ها در مورد مطالب سوء استفاده جنسی از کودکان در توییتر، از توییتر خارج شده اند.

Wassum به درخواست برای اظهار نظر بیشتر پاسخ نداد.

Allie Wassum، مدیر جهانی رسانه های اجتماعی و یکپارچه برای برند کفش جردن که متعلق به آن است، می گوید: «مگر اینکه ایلان رهبران جدیدی را استخدام کند که متعهد به حفظ این پلت فرم «رایگان» در برابر سخنان نفرت باشند، این پلتفرمی نیست که برندها بتوانند/باید در آن تبلیغ کنند. توسط نایک، در پستی در لینکدین.

دومین خریدار رسانه ای که از ذکر نام تبلیغ کنندگان خودداری کرد زیرا منبع مجاز به انجام این کار نیست، برخی از مشتریان قبلاً شروع به توقف هزینه تبلیغات در توییتر کرده اند.

این خریدار رسانه ای گفت که انتظار می رود مشتریان اصلی آژانس به این جلسه بپیوندند.