با کاهش 0.86 درصدی ارزش بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت، BTC، ETH با ضرر مواجه شد

ارزش کل بازار کریپتو در 24 ساعت گذشته 0.86 درصد کاهش یافت و ارزش آن به 1.01 تریلیون دلار (تقریباً 8367357 کرور) رسید.

اینها عبارتند از بایننس کوین، دوج کوین، ریپل، کاردانو و سولانا.


Polkadot، Shiba Inu، Tron و Uniswap نیز شاهد کاهش قیمت بودند.

اینها شامل استیبل کوین هایی مانند تتر، USD Coin و Binance USD و همچنین Polygon، Avalanche، Litecoin و LEO می شود.

پس از ثبت رشد مداوم برای حداقل پنج روز متوالی، نمودارهای قیمت کریپتو منعکس کننده زیان بیشتر آلتکوین ها در روز پنجشنبه، 3 نوامبر بود. طبق ردیاب قیمت کریپتو توسط گجت 360، بیت کوین با افت قیمت 0.86 درصدی افتتاح شد. در هند، BTC قیمت در حال حاضر 20,310 دلار (تقریبا 16.8 میلیون روپیه) است. اولین ارز رمزنگاری شده نیز در صرافی های بین المللی ضرر کرد. به عنوان مثال، طبق Coinbase و Binance، ارزش بیت کوین پس از مواجهه با زیان تا 0.90 درصد، حول نقطه قیمت 20,338 دلار (تقریباً 16.7 میلیون روپیه) در نوسان است.

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر گونه توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از هر گونه سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

امروز تنها تعداد انگشت شماری از ارزهای دیجیتال با سود افتتاح شدند.

اکثر آلتکوین ها امروز با ضرر باز شدند.

اتر، در حرکت متعارف خود، بیت کوین را با زیان دنبال کرد. ردیاب قیمت کریپتو توسط Gadgets 360 نشان می‌دهد که با افت ارزش 2.68 درصدی، ETH در حال حاضر با قیمت 1545 دلار (تقریباً 1.28 لک) معامله می‌شود.

آمارهای حقوق و دستمزد غیرکشاورزی و نرخ بیکاری که به زودی منتشر خواهد شد، شفافیت بیشتری را در مورد اینکه آیا FED دارای اهرم و پشتوانه داده کافی برای توجیه پنجمین افزایش متوالی 75 واحد در ثانیه در ماه آینده است، می دهد. در همین حال، بازارهای کریپتو نیز نوسانات فزاینده ای را به نمایش گذاشته اند.» تیم تحقیقاتی CoinDCX گفت.