قیمت بیت کوین به زیر 16000 دلار سقوط می کند، ETH به دلیل ضررها رشد کندی دارد

کریپتوکارنسی یک ارز دیجیتال غیرقانونی است، نه یک ارز قانونی و در معرض خطرات بازار است. اطلاعات ارائه شده در این مقاله به معنای توصیه مالی، مشاوره تجاری یا هر نوع توصیه یا توصیه دیگری نیست که توسط NDTV ارائه یا تأیید شده است. NDTV مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از سرمایه گذاری بر اساس توصیه ها، پیش بینی ها یا سایر اطلاعات موجود در مقاله ندارد.

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در یک رویداد جالب، ارز دیجیتال بیت کوین کش به عنوان یک روش پرداخت رسمی در کشور جزیره ای سنت کیتس و نویس، واقع در منطقه کارائیب، نامگذاری شده است. این روند رسمی BCH ممکن است تا مارس سال آینده طول بکشد.

Chainlink، Cosmos، Bitcoin Cash، و Near Protocol – همگی سودهای زیادی داشتند.

اینها عبارتند از ریپل، کاردانو، دوج کوین، پولیگون، ترون و سولانا.

ارزش بازار جهانی کریپتو در 24 ساعت گذشته 0.93 درصد کاهش یافت.

تعدادی از استیبل کوین ها و همچنین سایر آلتکوین ها، امروز با ضرر تسویه شدند.

طبق CoinMarketCap، ارزش بازار جهانی کریپتو 788.84 میلیارد دلار (تقریبا 6441797 کرور) است.

از سوی دیگر، چندین ارز رمزنگاری شده سبز رنگ را در کنار خود منعکس کردند که نشان دهنده سود است.

اتر حرکت بازار BTC را دنبال کرد و کاهش 1.10 درصدی قیمت خود را ثبت کرد. در حال حاضر، ETH با قیمت 1100 دلار (تقریباً 89957 روپیه) معامله می شود، ردیاب قیمت ارزهای دیجیتال توسط Gadgets 360 نشان می دهد.

ثابت شده است که نوسانات در بازار کریپتو برای برخی توکن ها سودآور و برای برخی دیگر نگران کننده است. به عنوان مثال، بیت کوین در حدود دوازده روز گذشته هیچ سودی نداشته است. در روز سه‌شنبه ۲۲ نوامبر، بیت‌کوین با کاهشی نزدیک به یک درصدی معاملات خود را آغاز کرد. طبق ردیاب قیمت کریپتو توسط گجت 360، بیت کوین در حدود قیمت 15810 دلار (تقریباً 12.9 میلیون روپیه) معامله می شود. در صرافی های بین المللی نیز، بیت کوین با قیمت مشابهی معامله می شود.


اینها عبارتند از Tether، USD Coin، Binance Coin، Binance USD و Polkadot.