صرافی رمزارز Lemon Cash آرژانتین 38 درصد از کارکنان خود را در میان رکود مداوم اخراج کرد.

گزارش CoinDesk به نقل از کاوازولی می‌گوید: «ما نمی‌دانیم بازار سرمایه خطرپذیر چه زمانی بهبود می‌یابد، و حتی کمتر برای شرکتی که در مرحله رشد فوق‌العاده بین سری A و سری C قرار دارد.»

بخش قابل توجهی از سرمایه توسط لیمون کش برای گسترش خود در برزیل استفاده شد. این شرکت قصد دارد حضور خود را در شیلی، کلمبیا، اکوادور، پرو و ​​اروگوئه نشان دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

در حرکات بازار پس از آن، بیش از 200 میلیارد دلار (تقریبا 16,30,024 کرور) از بازار حذف شد و ارزش جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر به 828 میلیارد دلار (تقریباً 67,48,832 کرور) رسید.

Lemon Cash دفاتری در آرژانتین و همچنین برزیل دارد. به گفته مارسلو کاوازولی، مدیرعامل آن، ضرر و زیان در هر دو منطقه ثبت شده است.

مدیر عامل Lemon Cash گفت: در حال حاضر، شرکت پس از جمع آوری 16.3 میلیون دلار (تقریبا 130 کرور روپیه) در دور سرمایه گذاری سری A که توسط صندوق بریتانیایی Kingsway Capital رهبری می شود و ارزش آن را به نزدیک 45 میلیون دلار (تقریبا 365 روپیه) رسانده، از نظر مالی راحت است. کرور) سال گذشته.

رکود مداوم در صنعت کریپتو باعث خروج چندین شرکت از این تجارت شده است. Lemon Cash، یک صرافی ارز دیجیتال مستقر در آرژانتین، به لیست چندین شرکت دیگر پیوسته است تا اخراج‌های خود را اعلام کنند تا کسب‌وکار خود را در آشفتگی بازار حفظ کنند. در مجموع 38 درصد از کارکنان صرافی ارز دیجیتال، حدود صد کارمند را تشکیل می دهند. این شرکت فقدان یک افق بازیابی روشن در دارایی های دیجیتال و بازارهای سرمایه خطرپذیر را مقصر دانسته است.

ما برای چند سال آینده به سرمایه گذاری بیشتری وابسته نیستیم. اگر بازار زودتر بهبود یابد، عالی است، اما این چیزی نیست که ما دنبال آن باشیم.

تعدادی دیگر از شرکت‌های ارز دیجیتال نیز مجبور شده‌اند نیروی کار خود را رها کنند.

در همین حال، شرکت‌های دیگری که در ماه‌های اخیر اخراج‌هایی را برای تطبیق با عامل نوسانات در بخش کریپتو اعلام کردند، عبارتند از BitOasis، Vauld، OpenSea و Genesis.

در ماه مه، Buenbit 45 درصد از کارکنان خود، حدود 80 کارمند را به دلیل آنچه که صرافی ارز دیجیتال «تعمیرات اساسی جهانی» در صنعت فناوری نامید، اخراج کرد. Bitso، یک صرافی دیگر نیز 80 کارمند خود را در ماه مه اخراج کرد.

حدود دو هفته پیش، صرافی کریپتو FTX به دلیل بحران نقدینگی سقوط کرد و در نهایت اعلام ورشکستگی کرد.