Doctor G با بازی Ayushmann Khurrana در 11 دسامبر از نتفلیکس پخش می شود


Doctor G از Ayushmann Khurrana در 11 دسامبر برای پخش در نتفلیکس منتشر خواهد شد. این کمدی-درام پردیس که در 14 اکتبر منتشر شد، اولین کارگردانی Anubhuti Kashyap را رقم زد، که به خاطر هدایت سریال Amazon Prime Video Afsos شناخته می شود. این استریمر این خبر را عصر یکشنبه در پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.

نتفلیکس هند نوشت: “پزشکان هم مشکلاتی دارند که نمی توانند درمانی برای آن بیابند! “Doctor G” در 11 دسامبر وارد نتفلیکس می شود! #DoctorGonNetflix.”

دکتر جی که توسط سامیت ساکسنا، ویشال واگ، ساوراب بهارات و کاشیاپ نوشته شده است، داستان یک پزشک جوان به نام اودی گوپتا (خورانا) را دنبال می کند که در نهایت به دلیل کمبود صندلی در دانشگاه خود در رشته زنان و زایمان ثبت نام می کند. تخصص مورد نظر او که می خواهد در ارتوپدی تخصص پیدا کند، خود را در میان هرج و مرج، سردرگمی و تمسخر همکلاسی ها و بیمارانی که عادت به مراجعه به متخصص زنان و زایمان مرد ندارند، می یابد.

او که در یک حلقه بی پایان از شک به خود گیر کرده است، به معلمش (شفعلی شاه، از جنایات دهلی) نزدیک می شود، که به او پیشنهاد می کند که «لمس مردانه» را از دست بدهد. با در نظر گرفتن این طرح جدید، اودی تصمیم می‌گیرد تا روش‌های تشخیصی حساس را بررسی کند و با زوج‌هایی که در تلاش برای بچه دار شدن هستند، برخورد می‌کند.

این فیلم که توسط وینیت جین تهیه شده و آمریتا پاندی نیز تهیه کننده آن است، راکول پریت سینگ (کاتپوتلی) و شیبا چادا (تلفن بهوت) را نیز بازی می کنند. همانطور که قبلا گفته شد، کاشیاپ فیلمنامه را با بهارات و ساکسنا نوشته است. این دومی بیشتر برای کارش در بخش داستان های شهوت به کارگردانی کاران جوهر شناخته می شود.

Khurrana در حال حاضر در فیلم An Action Hero بازی می کند که در تاریخ 2 دسامبر در سینماها اکران می شود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.
دکتر جی

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

بیشتر خواندن: دکتر جی، آیوشمان خورانا، دکتر جی اوت، پلتفرم آیوشمان خورانا دکتر گ اوت، تاریخ انتشار دکتر جی اوت، فیلم کامل دکتر جی، دکتر جی نتفلیکس، شفالی شاه، راکول پریت سینگ، شیبا چادا، نتفلیکس، نتفلیکس هند، بالیوود

ByBit Crypto Exchange برای کاهش 30 درصدی کارکنان به دلیل رکود بازار پایانی ندارد

ویدیوی برگزیده روز

Corning نسل بعدی شیشه را راه اندازی کرد





منبع