قیمت گذاری اندروید آبی توییتر اعلام شد، طرح سالانه ارزان تر برای کاربران وب معرفی شد: تمام جزئیات

طرح سالانه اشتراک Blue، که فقط در وب موجود است، 84 دلار (تقریباً 6800 روپیه) قیمت داشت که تخفیفی نسبت به قیمت اشتراک ماهانه وب 8 دلاری (تقریباً 650 روپیه) دارد.

© تامسون رویترز 2023


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

توییتر اعلام کرد این تخفیف برای کاربران وب در کشورهایی از جمله ایالات متحده، کانادا، بریتانیا، ژاپن، نیوزلند و استرالیا در دسترس خواهد بود.

قیمت بالاتر برای کاربران اندرویدی احتمالاً هزینه های دریافت شده توسط فروشگاه Google Play اندروید مانند اپ استور اپل را جبران می کند.

علامت تیک آبی قبلاً برای حساب های تأیید شده سیاستمداران، شخصیت های مشهور، روزنامه نگاران و سایر شخصیت های عمومی رزرو شده بود. اما یک گزینه اشتراک، که برای هر کسی که آماده پرداخت بود، آزاد بود، سال گذشته برای کمک به رشد درآمد توییتر در حالی که ماسک برای حفظ تبلیغ‌کنندگان مبارزه می‌کند، راه‌اندازی شد.

توییتر در وب سایت خود اعلام کرد که کاربران اندروید گوگل می توانند اشتراک ماهانه Twitter Blue را با قیمت 11 دلار (تقریباً 900 روپیه) خریداری کنند، همان قیمتی که برای کاربران iOS اپل وجود دارد.

اوایل ماه دسامبر، ماسک اضافه کرد که تیک آبی اساسی توییتر نصف تعداد تبلیغات را خواهد داشت و پلتفرم رسانه های اجتماعی تا سال آینده سطح بالاتری را بدون تبلیغات ارائه خواهد کرد.

علامت چک آبی – که قبلاً برای حساب های تأیید شده سیاستمداران، شخصیت های مشهور، روزنامه نگاران و سایر شخصیت های عمومی رایگان بود – اکنون برای هر کسی که آماده پرداخت است، باز خواهد بود.

توییتر به درخواست اظهار نظر در مورد استراتژی قیمت گذاری اندروید خود پاسخی نداد.

توییتر روز چهارشنبه اعلام کرد که قیمت اشتراک Twitter Blue برای اندروید را 11 دلار (تقریباً 900 روپیه) در ماه – مشابه برای مشترکین iOS – در حالی که یک برنامه سالانه ارزان‌تر برای کاربران وب در مقایسه با هزینه‌های ماهانه ارائه می‌دهد.

این سال گذشته برای کمک به رشد درآمد توییتر در حالی که مالک الون ماسک برای حفظ تبلیغ‌کنندگان مبارزه می‌کند، منتشر شد.