ناتانیل چستین، مدیر سابق شرکت OpenSea از دادگاه ایالات متحده خواست تا اتهامات مربوط به تجارت داخلی را رد کند.


در این پرونده آمده است: “اما موضوع این است که NFT ها نه اوراق بهادار هستند و نه کالا. و دولت نیز با آن موافقت می کند. بنابراین، ما با یک برداشت اولیه روبرو هستیم – در چند جبهه. آیا دولت می تواند به کلاهبرداری سیم کارپنتر ادامه دهد. تئوری معاملات داخلی در غیاب هرگونه ادعایی در مورد معاملات اوراق بهادار یا کالاها؟ البته دولت می گوید بله.

Chastain متهم است که از اطلاعات تجاری محرمانه OpenSea برای خرید مخفیانه NFT ها مدت کوتاهی قبل از نمایش آنها در صفحه اصلی شرکت استفاده می کند. پس از اینکه چستین NFT ها را خرید، ظاهراً آنها را برای سود فروخت. او همچنین متهم است که با استفاده از کیف پول‌های ارز دیجیتال ناشناس و حساب‌های OpenSea اقدام به خرید کرده است. این شرکت در یک پست وبلاگی این حادثه را تایید کرد.

این پرونده می گوید که تلاش برای محاکمه چستین “باید به دلایل مستقل متعدد” قبل از برجسته کردن دلایل ذکر شده شکست بخورد. وکلای متهم با بیان اینکه NFTها نه اوراق بهادار هستند و نه کالا، می گویند که دولت موافق است و می افزایند که تحولات حقوقی چند دهه گذشته، اتهام معاملات خودی را مطرح کرده است.

وکلای ناتانیل چستین، رئیس سابق محصول OpenSea، درخواستی برای رد کیفرخواست علیه او به اتهام کلاهبرداری از طریق سیم و پولشویی ارائه کرده‌اند که وی از اطلاعات خودی در مورد مجموعه‌های توکن غیرقابل تعویض (NFT) استفاده کرده است. ارائه شده در OpenSea. طبق اسناد دادگاه، تیم حقوقی Chastain استدلال کرده است که NFT ها به عنوان اوراق بهادار یا کالا طبقه بندی نشده اند. از آنجایی که تجارت داخلی مربوط به استفاده از اطلاعات ممتاز و غیر عمومی برای معامله اوراق بهادار است، نمی توان چنین هزینه هایی را بر کارمند سابق OpenSea تحمیل کرد.

برای آخرین اخبار و بررسی‌های فنی، Gadgets 360 را دنبال کنید توییتر، فیس بوک و اخبار گوگل. برای آخرین ویدیوها در مورد ابزارها و فناوری، در کانال YouTube ما مشترک شوید.

Xiaomi NoteBook Pro 120G با صفحه نمایش 120 هرتزی، پردازنده Core i5 نسل دوازدهم اینتل: تمام جزئیات





منبع وکلا همچنین ادعا می‌کنند که دولت نمی‌تواند ثابت کند که آیا تراکنش‌های رمزنگاری خاصی که به آن اشاره می‌کند به عنوان تراکنش‌های مالی تحت قوانین پولشویی واجد شرایط هستند یا خیر.