آئودی و Cheerios سازنده جنرال میلز تبلیغات در توییتر را پس از تصاحب ایلان ماسک متوقف کردند

اوایل روز پنجشنبه، وال استریت ژورنال به نقل از منابع گزارش داد که سازنده Oreo Mondelez International و داروساز آمریکایی Pfizer نیز به طور موقت تبلیغات در توییتر را متوقف کردند.

آئودی آمریکا، واحد آمریکایی آئودی مستقر در هرندون، ویرجینیا – یک برند گروه فولکس واگن – گفت که “به ارزیابی وضعیت ادامه خواهد داد.”

توقف تبلیغات پس از آن صورت می گیرد که ماسک هفته گذشته در نامه ای سرگشاده به تبلیغ کنندگان گفت که می خواهد توییتر “محترم ترین پلت فرم تبلیغاتی” باشد تا اعتماد آنها را جلب کند.

توییتر، موندلز و فایزر بلافاصله به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

© تامسون رویترز 2022


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

مسئله بازگرداندن ترامپ در پلتفرم رسانه‌های اجتماعی به عنوان آزمونی در مورد اینکه ماسک تا چه حد در ایجاد تغییرات پیش خواهد رفت، تلقی می‌شود، اگرچه خود ترامپ گفته است که برنمی‌گردد.

این دو شرکت به خودروساز بزرگ آمریکایی جنرال موتورز ملحق شدند که هفته گذشته اعلام کرد تبلیغات پولی در توییتر را به طور موقت متوقف کرده است.

هفته گذشته، ماسک توییت کرد که این شرکت یک شورای نظارت بر محتوا “با دیدگاه های بسیار متنوع” تشکیل خواهد داد. ماسک گفت که هیچ تصمیم مهمی برای محتوای یا بازگرداندن حساب قبل از تشکیل شورا اتفاق نخواهد افتاد.

در آستانه بسته شدن قرارداد در هفته گذشته، ماسک در یک توییت نامه سرگشاده مستقیماً از تبلیغ کنندگان درخواست کرد: “توئیتر بدیهی است که نمی تواند به یک منظره جهنمی رایگان برای همه تبدیل شود، جایی که می توان هر چیزی را بدون عواقب گفت!… توییتر آرزو دارد معتبرترین پلتفرم تبلیغاتی در جهان باشید که برند شما را تقویت می کند و شرکت شما را رشد می دهد.”

در ارائه‌ای برای تبلیغ‌کنندگان در ماه می، برخی از آژانس‌های تبلیغاتی و برندها از قبل نسبت به آینده توییتر شک و نگرانی داشتند.

جنرال میلز و خودروساز لوکس آئودی آمریکا روز پنجشنبه اعلام کردند که تبلیغات در توییتر را متوقف کرده اند، چند روز پس از آن که پلت فرم رسانه های اجتماعی توسط میلیاردر ایلان ماسک به مبلغ 44 میلیارد دلار (تقریباً 337500 کرور) خریداری شد. سخنگوی جنرال میلز گفت: “ما به نظارت بر این جهت جدید و ارزیابی هزینه های بازاریابی خود ادامه خواهیم داد.”

فروش تبلیغات بیش از 90 درصد از درآمد توییتر در سه ماهه دوم را به خود اختصاص داده است و رویترز قبلاً گزارش داده بود که این شرکت در تلاش است تا فعال ترین کاربران خود را که برای تجارت حیاتی هستند حفظ کند.

او که خود را «مطلق آزادی بیان» می خواند، در ماه مه گفت که ممنوعیت توییتر درباره دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را که در ژانویه سال گذشته به دلیل خطر تحریک بیشتر خشونت ها پس از حمله به ساختمان کنگره آمریکا از سایت میکروبلاگینگ حذف شد، لغو خواهد کرد. .