آفکام برای بررسی رقابت در رایانش ابری، پیام‌رسانی اینترنتی، دستگاه‌های هوشمند: جزئیات

مطالعه تماس و پیام‌رسانی به سرویس‌هایی مانند واتس‌اپ متا پلتفرم، فیس‌تایم اپل و ارتباطات ویدیویی زوم و مسائلی مانند اینکه آیا آنها باید بتوانند بیشتر با یکدیگر تعامل داشته باشند، بررسی می‌شود.

آفکام که بر پخش، مخابرات و خدمات پستی نیز نظارت دارد، گفت که ابتدا به بررسی این موضوع می‌پردازد که آیا ارائه‌دهندگان ابر مقیاس ابر، AWS آمازون، Azure مایکروسافت، Google Cloud آلفابت ممکن است نوآوری و رشد را محدود کنند. آنها حدود 81 درصد از درآمدهای بازار زیرساخت ابر عمومی بریتانیا را دریافت می کنند که ارزش آن 16.85 میلیارد دلار است (تقریباً 8072 کرور).

این تحقیقات به اوج بررسی جهانی در مورد تسلط احتمالی شرکت‌های سیلیکون ولی در طیف وسیعی از بازارها ادامه می‌دهد. در ژوئن، سازمان رقابت و بازار، تنظیم کننده ضد انحصار بریتانیا، تحقیقات جداگانه ای را در مورد فروشگاه Google Play به دلیل رفتارهای مشکوک ضد رقابتی آغاز کرد.

آفکام گفت اگر متوجه شود بازاری آنطور که باید کار نمی کند، می تواند موضوع را به دولت ببرد، موضوعات ضد انحصار را به CMA ارجاع دهد، خودش اقدامات اجرایی انجام دهد یا راه حل هایی را از یک تجارت بپذیرد. رگولاتور مستقل گفت که گزارش نهایی را ظرف یک سال منتشر خواهد کرد.


امروزه خرید یک گوشی هوشمند 5G مقرون به صرفه معمولاً به این معنی است که در نهایت “مالیات 5G” پرداخت می کنید. این برای کسانی که به دنبال دسترسی به شبکه های 5G به محض راه اندازی هستند چه معنایی دارد؟ در قسمت این هفته بدانید. Orbital در Spotify، Gaana، JioSaavn، Google Podcasts، Apple Podcasts، Amazon Music و هر جایی که پادکست های خود را دریافت می کنید در دسترس است.



منبع

بررسی دستگاه های هوشمند برای بررسی تلویزیون ها و بلندگوهای متصل و قدرت چانه زنی آنها با کسانی است که محتواهایی مانند سرگرمی و اخبار تولید می کنند.

رگولاتور دیجیتالی بریتانیا آفکام گفت که طیف وسیعی از تحقیقات را در مورد بازارهای دیجیتال از جمله محاسبات ابری، پیام‌رسانی اینترنتی و دستگاه‌های هوشمند آغاز خواهد کرد که نشان‌دهنده گام دیگری در بررسی دقیق شرکت‌های فناوری جهان است.