آمازون پرایم ویدیو در مشارکت جدید، محتوای Animax + Gem را به هند می آورد

در همین حال، Gem اولین نمایش هندی خود را با مجموعه ای از درام ها و برنامه های متنوع ژاپنی، از جمله درام بوکس 10 Count to the Future، پلیس پلیس خارجی، داستان عاشقانه هوابرد Nice Flight!، و غیره نشان می دهد. آمازون پرایم ویدیو قبلاً با پارامونت شریک شد تا فهرست محتوای هالیوودی خود را – شامل Star Trek: Discovery، 1883 و موارد دیگر – به پخش کننده بیاورد، اگرچه به عنوان بخشی از اشتراک پایه به جای کانال جداگانه گنجانده شده بود.

گزارش‌های هفته گذشته همچنین حاکی از آن است که Prime Video در حال آزمایش آزمایشی بتا محتوای MiniTV با پشتیبانی از تبلیغات در این پلت‌فرم است که یک چرخ فلک با پشتیبانی از تبلیغات را ادغام می‌کند. در حال حاضر، مشخص نیست که این چگونه به نظر می رسد، اگرچه ایده این است که تبلیغات هر راه اندازی جدید، تبلیغات محصول، و افزودن هر گونه برنامه افزودنی برند را در خود جای دهد.

Amazon Prime Video در حال گسترش کاتالوگ انیمه خود از طریق یک مشارکت جدید با KC Global Media است. غول رسانه‌ای آسیایی اکنون محتوای Animax و Gem را به پلتفرم استریم می‌آورد و انیمه‌های محبوبی مانند Haikyu!!، My Senpai is Annoying، Fruits Basket و غیره را به رخ می‌کشد. این محتوا اکنون به‌عنوان یک کانال مبتنی بر اشتراک افزودنی در دسترس است و هزینه آن 000 میلیون تومان است. 299 در سال این بسته همچنین شامل مجموعه ای از J-dramas (ژاپنی) است که با زیرنویس انگلیسی نیز همراه است. پس از مشترک شدن، کاربران می توانند نمایش ها را در اوقات فراغت خود پخش کنند، درست مانند سایر محتواها در Prime Video.

نکته مهم این معامله Haikyu!! است که به دنبال یک نوجوان قد کوتاه Shōyō Hinata است که با الهام گرفتن از یک بخش تلویزیونی به تیم والیبال دبیرستان Karasuno می پیوندد. هر چهار فصل انیمه ورزشی با عضویت در کانال Animax + Gem باز می‌شود و زیرنویس انگلیسی را همراه با صدای اصلی ژاپنی درج می‌کند. شایان ذکر است که هایکیو!! به طور متناوب در نتفلیکس نیز موجود است، اگرچه در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این اتحاد جدید تأثیر نامطلوبی بر در دسترس بودن آن در آنجا خواهد داشت یا خیر. سایر موارد قابل توجه عبارتند از انیمه تکه ای از زندگی Fruits Basket، Seven Deadly Sins و My Senpai is Annoying. البته همه اینها تحت پیشنهادات Animax دسته بندی می شوند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

جورج چین، یکی از بنیانگذاران، رئیس و مدیر عامل KC، “با حمایت از طرفداران پرشور و پیروان قوی فرهنگ پاپ ژاپنی در هند، ما هیجان زده هستیم که تجربه سرگرمی ژاپنی را با همکاری یکی از پلتفرم های پخش جریانی برتر هند به ارمغان بیاوریم.” گلوبال مدیا در بیانیه ای آماده شده گفت. این همکاری با Amazon Prime Video نقطه عطف مهم دیگری را برای ما رقم می زند، زیرا ما به تلاش های خود برای ارائه دسترسی بیشتر به طرفداران در هند در ژانرهای مختلف سریال های پریمیوم ژاپنی و محتوای انیمه، در هر زمان و هر مکان ادامه می دهیم. فرهنگ پاپ ژاپنی در هند اخیراً با برخی از فیلم‌های انیمه‌ای از این قبیل رو به افزایش بوده است سوزومه و Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – To The Swordsmith Village در حال اکران در سینما هستند.