آیفون 14 پرو دارای دکمه مخفی برای فعال کردن حالت نمایش همیشه روشن سیاه و سفید: گزارش

ظاهراً آیفون 14 پرو دارای یک کلید مخفی برای فعال کردن حالت نمایش همیشه روشن سیاه و سفید است. راه برای دریافت حالت سیاه و سفید استفاده از تنظیمات حالت فوکوس طولانی مدت است که به آن صفحه نمایش قفل کم نور می گویند. این تنظیم آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را در حالت همیشه روشن به طور کامل تیره می کند. گزارش اخیر حاکی از آن است که تقاضا برای آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس ظاهراً در چند روز گذشته افزایش یافته است و اپل از فاکسکان خواسته است تا تولید مدل های پرو را افزایش دهد.

برای یادآوری، گزارش اخیر نشان داده بود که تقاضای آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس ظاهراً در چند روز گذشته افزایش یافته است و اپل از فاکس‌کان خواسته است تا تولید مدل‌های پرو را افزایش دهد. این شرکت مستقر در کوپرتینویی از خطوط تولید آیفون 14 خواسته است تا به مدل های آیفون 14 پرو تبدیل شوند. این توسعه حدود یک هفته پس از گزارش‌هایی صورت می‌گیرد که نشان می‌داد آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس در مقایسه با مدل‌های غیرپرو تقاضای بهتری دارند.




منبع

همانطور که قبلا ذکر شد، حالت سیاه و سفید همیشه روشن را می توان با استفاده از یک تنظیم حالت فوکوس طولانی مدت به نام صفحه نمایش تیره روشن کرد. گفته می شود این تنظیم می تواند آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس را در حالت همیشه روشن به طور کامل تیره کند.

طبق گزارش اخیر 9To5Mac، آیفون 14 پرو دارای یک ضامن مخفی است که به کاربران امکان می دهد صفحه نمایش همیشه روشن سیاه و سفید را روشن کنند.

به منظور فعال کردن حالت، کاربران می توانند به تنظیمات> فوکوس> گزینه ها> فعال کردن تیرگی صفحه نمایش. با فعال کردن حالت فوکوس، صفحه نمایش قفل کم نور به حرکت در می آید. این باعث می شود که وقتی آیفون 14 پرو به حالت نمایش همیشه روشن می رود، صفحه قفل به یک صفحه نمایش سیاه و سفید تبدیل می شود.