آی‌پد (2022) در تست دوام JerryRigEverything جان سالم به در نمی‌برد، تحت فشار می‌شکند: ویدیو را تماشا کنید

سپس نلسون آی پد را پاره می کند و قسمت داخلی آی پد را نشان می دهد. او خاطرنشان می کند که “این آی پد بسیار قابل تعمیر به نظر می رسد.”

اپل مدل پایه بازطراحی شده آی‌پد را در رنگ‌های نقره‌ای، آبی، زرد و صورتی در اکتبر امسال عرضه کرد. آی‌پد نسل دهم قیمت پایه‌ای از روپیه روپیه دارد. 44900 در هند. این دستگاه توسط تراشه A14 Bionic اپل دارای درگاه USB Type-C است و با نسل اول Apple Pencil کار می کند.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

یوتیوبر با تست خراش شروع می کند و صفحه نمایش شیشه ای 10.9 اینچی iPad جدید شروع به نشان دادن خراش در سطح پنج یا شش با شیارهای عمیق تر در سطح 7 می کند. نلسون اشاره می کند که شیشه یاقوت کبود در سطوح 8 و 9 خراشیده می شود. صفحه شناور آزاد. شیشه در سطح 6 شروع به خراشیدن می کند، که نلسون می گوید “بسیار استاندارد است”. رنگ روی قاب آلومینیومی با چاقو خراشیده می شود. با این حال، دکمه ها به راحتی خراشیده نمی شوند. نلسون می گوید که دستگاه دارای فلز بیشتری در طرف مقابل دوربین است. به نظر نمی رسد که خراش های موجود در ناحیه به اسکنر اثر انگشت آسیب برساند.

بعد یک تست سوختگی بود که در آن شعله مستقیماً روی صفحه نگه داشت و در کمال تعجب، حتی پس از 15 ثانیه شعله مستقیم هیچ اتفاقی نمی افتد. این ویدیو نشان می دهد که پیکسل های صفحه نمایش Liquid Retina یک سایه سیاه نشان داده و پس از مدتی بهبود یافته اند.

ویدیوی ده دقیقه ای با جعبه گشایی آی پد جدید شروع می شود. جعبه خرده فروشی گوشی – یک جعبه مستطیلی سفید – را نشان می دهد که شامل یک شارژر 20 واتی، کابل USB Type-C، اسناد و رنگ صورتی تبلت است.

زک نلسون، در کانال محبوب یوتیوب JerryRigEverything، آخرین آی‌پد (2022) را در آزمایش‌های دوام زیادی قرار داد. این آزمایش شامل بررسی مقاومت نمایشگر و بدنه در برابر خراش، ساختار آن و دوام صفحه نمایش در زیر شعله های مستقیم بود.

iPad (2022) در ماه اکتبر با یک شاسی بازطراحی شده و A14 Bionic SoC اپل عرضه شد. تبلت جدید اولین مدل پایه آی پد است که دارای پورت USB Type-C است. آی‌پد (2022) اکنون آزمایش دوام JerryRigEverything را پشت سر گذاشته است و به نظر می‌رسد که از اکثر آن‌ها جان سالم به در برده است – به جز تست خمش. صفحه نمایش تبلت خراش هایی را در سطوح 6 تا 7 در مقیاس سختی Mohs برداشت. همچنین در میان شعله های آتش قرار گرفت که باعث آسیب ناچیزی به نمایشگر می شود. با این حال، نسل جدید آیپد 10 در تست خمیدگی بدنام عملکرد خوبی نداشت.

برای تست نهایی استحکام سازه، یوتیوبر برای گرفتن آی پد نیروی زیادی لازم نیست. مشکلات ساختاری آی‌پد در تست خمش برجسته شدند زیرا شیشه جلویی آن در سطح سطح ترک می‌خورد و نشان داده شد که پاسخگو نیست. زمانی که نلسون سعی کرد صفحه نمایش را خم کند، از فشار وارد شده دوام نیاورد. به گفته نلسون، سه پد طلایی که در امتداد کناری قرار دارند، مواد کمتر و ساختار کمتر از نقاط ضعف اصلی دستگاه هستند.