ابتکارات مایکروسافت متاورس و واقعیت مجازی احتمالاً در میان فصل تعلیق در حال انجام، کند می شوند

با Altspacevr، مایکروسافت در حال ایجاد محیط های مجازی بود تا به عنوان محل برگزاری رویدادهای دیجیتال برای هنرمندان بین المللی خدمت کند. این یک پلتفرم مستقل بود که در سال 2017 توسط مایکروسافت خریداری شد. کاهش مشاغل در غول فناوری بر این تیم تأثیر گذاشته است.

متاوره اینجاست، و نه تنها نحوه دید ما از جهان را تغییر می دهد، بلکه نحوه مشارکت ما در آن را تغییر می دهد – از طبقه کارخانه تا اتاق جلسه. نگاهی بیاندازید. pic.twitter.com/h5tsdYMXRD

– ساتیا نادلا (@satyanadella) 2 نوامبر 2021

شرکت آمریکایی مستقر در ردموند، واشنگتن، تلاش‌ها را برای دستیابی به بازار متاورس سرعت بخشیده است. از کارمندان سابق اپل و متا، مایکروسافت با توسعه دهندگان AR و VR به طور گسترده درگیر بوده است.

در همین حال، واحد پشت جعبه ابزار واقعیت ترکیبی، بر ایجاد رابط های کاربری برای پروژه های متاورس متمرکز بود. به گزارش Bitcoin.news، نقشه راه آینده این بخش در حال حاضر بلاتکلیف است.

مایکروسافت که در اوایل امسال 5 درصد از کل تیم خود را اخراج کرد، حتی از واحدهای در حال توسعه خود که به واقعیت مجازی (VR) و متاورس اختصاص داده شده اند نیز رحم نکرده است. بر اساس گزارش‌ها، غول نرم‌افزاری تصمیم گرفته است تا دو پروژه مرتبط Altspacevr و Mixed Reality Tool Kit را پوشش دهد. در روزهای آینده، پروژه های متاورس و واقعیت مجازی که در خط لوله مایکروسافت قرار داشتند، ممکن است شاهد تاخیر در توسعه و آزمایش باشند. در مجموع 10000 کارمند در حال اخراج هستند زیرا شرکت کاهش هزینه ها را در میان آشفتگی های مداوم بازار در اولویت قرار داده است.

مدیر عامل شرکت ساتیا نادلا نیز قبلاً به نفع مفهوم متاورس صحبت کرده بود و آن را تغییر دهنده بازی نامید.





منبع پیش از این، مایکروسافت متعهد شده بود 69 میلیارد دلار (تقریباً 5,62,574 کرور روپیه) در بخش متاورس پیش پرداخت کند.

قبل از مایکروسافت، متا همچنین اعلام کرد که 11000 کارمند خود را اخراج می کند که شامل کارکنان تیم های مرتبط با متاورس خود می شود. بخش قابل توجهی از توسعه دهندگان از بخش متاورس در لرچ رها شده اند.

تصمیم آن برای کاهش نیروی کار خود در این زمینه می تواند به رکود مداوم در صنعت Web3 نیز کمک کند.

برای تبلیغ‌کنندگان و برندهایی که انتظار دارند از فناوری متاورس برای تعامل با مشتریان بومی Web3 خود استفاده کنند، این اخراج‌ها می‌تواند اجرای برنامه‌های آنها را تحت فشار قرار دهد.