امتیاز بنچمارک Moto X40 AnTuTu توسط مدیر اجرایی شرکت پیش از عرضه فاش شد

Moto X40 AnTuTu امتیاز Moto X40 AnTuTu

پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

پیش از معرفی Moto X40، چن جین، مدیر کل بخش موبایل گروه لنوو، امتیاز بنچمارک AnTuTu گوشی آینده را به اشتراک گذاشت. اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط جین (از طریق Weibo) نشان می دهد که Moto X40 در AnTuTu امتیاز 13,12,901 را به دست آورده است که بالاترین امتیاز در بین گوشی های هوشمند تا به امروز است. گوشی جدید مجهز به Snapdragon 8 Gen 2 SoC نیز نسبت به MediaTek Dimensity 9200 SoC که در 8 نوامبر رونمایی شد با امتیاز 12,66,102 در AnTuTu عملکرد بهتری دارد. در حالی که Snapdragon 8 Gen 2 SoC امتیاز کمی بالاتر را کسب کرده است، تفاوت از نظر عملکرد نباید آنقدر باشد.

گفته می‌شود این گوشی دارای یک دوربین سه‌گانه پشتی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین اولترا واید 50 مگاپیکسلی و دوربین تله فوتو 12 مگاپیکسلی است. گفته می شود بریدگی سوراخ در بالای نمایشگر یک دوربین جلویی 60 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. همچنین شایعه شده است که Moto X40 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی است. این دستگاه بر روی MyUX 5.0 مبتنی بر اندروید ۱۳ اجرا خواهد شد.

به تازگی مشخصات دیگری از Moto X40 به بیرون درز کرده است. گفته می شود این گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با لبه های خمیده در هر چهار طرف است. رزولوشن فول اچ دی پلاس و پشتیبانی از نرخ نوسازی 165 هرتز ارائه می شود. همچنین گفته می شود این نمایشگر از یک میلیارد رنگ پشتیبانی می کند.

با توجه به اینکه هر دو SoC قدرت زیادی دارند، پس از اینکه به گوشی های هوشمند پرچمدار راه پیدا می کنند، جالب است که ببینیم چقدر در استفاده روزانه کارآمد هستند.

امتیاز Moto X40 AnTuTu
اعتبار عکس: چن جین/ ویبو

انتظار می‌رود که به زودی معرفی موتو ایکس 40 در چین انجام شود، زیرا سازنده گوشی‌های هوشمند از ورود جانشین موتو ایکس 30 شروع کرد. این شرکت تایید کرده است که گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود را با تراشه جدید کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 که در اوایل ماه جاری معرفی شد، عرضه خواهد کرد. تاریخ دقیق عرضه این دستگاه هنوز اعلام نشده است. Moto X40 یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی خواهد بود که دارای تراشه جدید اسنپدراگون 8 نسل 2 است که ادعا می‌شود عملکرد آن 25 درصد بهبود یافته و تا 45 درصد بازده انرژی بهتری را ارائه می‌دهد.

در مقایسه، Dimensity 9200 SoC دارای یک هسته اصلی با کلاک 3.05 گیگاهرتز و سه هسته عملکرد با سرعت 2.8 گیگاهرتز است. SoC پرچمدار مدیاتک همچنین دارای چهار هسته کارآمد با فرکانس 1.8 گیگاهرتز است. اعداد بنچمارک همچنین بسته به نحوه تنظیم SoCهای مربوطه برای گوشی های هوشمند پرچمدار مختلف می تواند متفاوت باشد.

یکی از دلایل کسب امتیاز بالاتر کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 SoC می تواند راه اندازی کلاستر جدید آن باشد. هر دو SoC 4 نانومتری دارای یک راه اندازی سه خوشه ای هستند اما ترتیب متفاوت است. Snapdragon 8 Gen 2 SoC دارای هسته Prime با فرکانس 3.2 گیگاهرتز و چهار هسته عملکرد با سرعت 2.85 گیگاهرتز است. همچنین دارای سه هسته بازده با فرکانس 2.0 گیگاهرتز است.

Moto X40 می تواند به عنوان Moto Edge 40 Pro وارد هند و سایر بازارهای بین المللی شود.