اپل با به‌روزرسانی RC iOS 16.2، پشتیبانی 5G را برای آزمایش‌کنندگان بتا در هند به ارمغان می‌آورد، ویژگی Sing مانند Karaoke-Like Sing را اضافه می‌کند.

اپل ماه گذشته پشتیبانی از 5G را در هند به عنوان بخشی از نسخه بتای iOS 16.2 آزمایش کرده بود و از شبکه‌های Jio و Airtel پشتیبانی می‌کرد. “”ما با شرکای اپراتور خود در هند کار می کنیم تا به محض تکمیل اعتبار سنجی شبکه و تست کیفیت و عملکرد، بهترین تجربه 5G را برای کاربران آیفون به ارمغان بیاوریم. 5G از طریق یک به روز رسانی نرم افزار فعال می شود و برای کاربران آیفون عرضه می شود. در ماه دسامبر، اپل گفته بود.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

به‌روزرسانی جدید، که به عنوان بخشی از برنامه بتای توسعه‌دهنده اپل منتشر می‌شود، ویژگی Apple Music Sing را نیز اضافه می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد با کمک اشعار موجود در زمان واقعی آهنگ‌ها را بخوانند – درست مانند یک دستگاه کارائوکه. اپل می گوید این ویژگی در اواخر این ماه برای همه مشترکین Apple Music در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

اپل iOS 16.2 RC را برای آزمایش‌کننده‌های بتا خود عرضه می‌کند، با بهبود رمزگذاری سرتاسر سرویس‌ها و ویژگی جدید Apple Music مبتنی بر کارائوکه که به عنوان بخشی از به‌روزرسانی جدید معرفی شده است. با این حال، بزرگترین آپدیت معرفی شده برای کاربران آیفون در هند، پشتیبانی از 5G است. نسخه RC به “Release Candidate” اشاره دارد، که نشان می دهد آخرین به روز رسانی، نسخه تقریبا نهایی است. iOS 16.2 همچنین تغییراتی را در نمایشگر همیشه روشن، AirDrop و یک برنامه جدید Freeform ایجاد می کند که به چندین کاربر اجازه می دهد در یک پروژه همکاری کنند.

به روز رسانی 16.2 پشتیبانی 5G را به آیفون 12 و مدل های جدیدتر برای کاربران بتا در هند اضافه می کند. این موضوع پس از آن صورت می گیرد که غول فناوری در ماه نوامبر تایید کرد که پشتیبانی از شبکه 5G را به آیفون های سازگار در هند در به روز رسانی 16.2 خود اضافه می کند. بر اساس گزارش 9to5Mac، به‌روزرسانی iOS 16.2 رمزگذاری سرتاسری را برای میزبانی از خدمات iCloud، از جمله پشتیبان‌گیری از دستگاه و پیام‌ها و عکس‌ها، به ارمغان می‌آورد.

اپل این سرویس را Advanced Data Protection می نامد که لایه امنیتی اضافی را به 10 سرویس جدید iCloud گسترش می دهد. علاوه بر پشتیبان‌گیری‌ها و عکس‌های شما، یادداشت‌ها و یادداشت‌های صوتی شما به زودی با رمزگذاری سرتاسر محافظت می‌شوند.