ایلان ماسک به زودی می تواند دکمه ویرایش توییتر را به صورت رایگان در دسترس همه قرار دهد: گزارش

قابلیت ویرایش توییت مورد انتظار توییتر ماه گذشته برای مشترکین Blue شروع به کار کرد. این ابزار به کاربران اجازه می دهد تا یک توییت را تا 5 بار در عرض 30 دقیقه پس از پست ویرایش کنند. یک توییت ویرایش شده با نشانگرهایی مشاهده می شود که نشان می دهد توییت ویرایش شده است. کاربران همچنین می توانند توییت اصلی را به همراه تاریخچه ویرایش و تغییرات بعدی مشاهده کنند.

اشتراک آبی توییتر که در حال حاضر امکان دسترسی به ویژگی‌های آینده از جمله دکمه ویرایش را قبل از سایر کاربران فراهم می‌کند هزینه ها 4.99 دلار (تقریباً 400 روپیه) در هر ماه در ایالات متحده، اگرچه نسخه جدید شاهد افزایش قیمت به 8 دلار (تقریباً 660 روپیه) بود.

ایلان ماسک هفته گذشته توییتر را به مبلغ 44 میلیارد دلار (تقریباً 3,63,700 کرور) خریداری کرد. بر اساس گزارشی، از زمان تصاحب، مدیرعامل تسلا به سرعت اقدام به گذاشتن مهر خود بر شرکت کرده است و بر اساس گزارشی، پاراگ آگراوال، مدیر اجرایی قانونی، ویجایا گاد، مدیر ارشد مالی، ند سگال و مشاور عمومی شان ادجت را برکنار کرده است. او همچنین اخیراً از برنامه‌هایی برای کاهش اتکای رسانه‌های اجتماعی به تبلیغات خبر داده است. بر اساس گزارشی، پلتفرم میکروبلاگینگ دیگر به مشترکین سرویس Blue خود اجازه دسترسی به مقالات بدون آگهی را نمی دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.





منبع طبق آخرین پست کیسی نیوتن در پلتفرمر، ایلان ماسک دکمه ویرایش را بدون پرداخت هزینه اضافی در اختیار تمامی کاربران این پلتفرم قرار خواهد داد. این ویژگی بسیار مورد تقاضا در حال حاضر برای مشترکین آبی توییتر در دسترس است تا در مناطقی مانند ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند آزمایش کنند.

طبق گزارش ها، ایلان ماسک به دنبال این است که دکمه ویرایش را بدون اشتراک توییتر آبی برای همه کاربران توییتر در دسترس قرار دهد. مدیرعامل تسلا که اخیراً نقش مدیر عامل توییتر را بر عهده گرفت، روز سه‌شنبه اعلام کرد که قصد دارد روند تأیید کاربران توییتر را با دریافت هزینه ماهانه 8 دلار (تقریباً 660 روپیه) برای سرویس اشتراک توییتر آبی، اصلاح کند. در حال حاضر، ویژگی ویرایش برای مشترکین آبی توییتر در ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند قابل دسترسی است. ویژگی ویرایش توییت به کاربران این امکان را می دهد که تا 30 دقیقه پس از انتشار توییت، تغییراتی در آن ایجاد کنند.