کاربران Airtel 5G کمتر از یک ماه پس از عرضه 5G از یک میلیون مارک عبور کردند: همه جزئیات

اتصال 5G

ایرتل ادعا می کند که آزمایشات 5G را در سال 2021 آغاز کرده و اولین اپراتوری است که 5G را به صورت تجاری در کشور راه اندازی کرده است.

کاربران منحصر به فرد Airtel 5G برای اپراتور مخابراتی تنها چند هفته پس از راه اندازی خدمات پرسرعت در هند، از مرز 1 میلیون عبور کردند. این شرکت گفت که در کمتر از 30 روز از راه اندازی تجاری خدمات پرسرعت 5G به این نقطه عطف دست یافته است. ماه گذشته، ایرتل از ظهور خدمات 5G خود در دهلی، بمبئی، چنای، بنگالورو، حیدرآباد، سیلیگوری، ناگپور و بنارس خبر داد. اپراتور مخابراتی روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفت: خدمات در این شهرها به صورت مرحله‌ای در حال اجرا هستند، زیرا این شرکت به ساخت شبکه خود و تکمیل توسعه ادامه می‌دهد.

همچنین انتظار می‌رود که عرضه 5G در مقیاس بزرگ توسعه بیشتری در بخش‌های نظارت بر داده‌های از راه دور مانند استخراج، انبارداری، پزشکی از راه دور، و تولید و سایر موارد به همراه داشته باشد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع

سخون افزود: “ما به پیشرفت شبکه خود با چشم اندازی برای اتصال کل کشور ادامه خواهیم داد.”

“این روزهای اولیه هستند، اما پاسخ مشتریان بسیار دلگرم کننده بوده است. شبکه ما هر روز ساخته می شود، حتی در شرایطی که همه دستگاه های 5G اکنون می توانند روی شبکه Airtel 5G Plus کار کنند، به استثنای چند استثنا که باید در آینده نیز انجام شود. راندیپ سخون، CTO در Bharti Airtel گفت.

5G، نسل پنجم اتصال شبکه تلفن همراه، قادر است مجموعه بزرگی از داده ها را با سرعت بسیار بالایی انتقال دهد.

به گفته اپراتور، مشتریان دارای تلفن های هوشمند 5G می توانند از Airtel 5G Plus پرسرعت در برنامه های داده موجود خود لذت ببرند تا زمانی که عرضه گسترده تر شود، و به گفته اپراتور، نیازی به تغییر سیم کارت نیست زیرا سیم کارت 4G موجود ایرتل 5G است. .

در مقایسه با 3G و 4G، 5G تأخیر بسیار کمی دارد که تجربه کاربر را در بخش‌های مختلف افزایش می‌دهد. تأخیر کم کارایی پردازش حجم بسیار بالایی از پیام های داده را با حداقل تاخیر توصیف می کند.