بازی‌های رایگان دسامبر ۲۰۲۲ PlayStation Plus: Mass Effect Legendary Edition، Biomutant و Divine Knockout


بازی های رایگان ماهانه پلی استیشن پلاس برای دسامبر 2022 اعلام شد. این عناوین از هفته آینده در دسترس اعضای پلن‌های PS Plus Essential، Extra و Deluxe/Premium قرار خواهند گرفت. در 6 دسامبر، مشترکین PS Plus به نسخه افسانه‌ای RPG Mass Effect، بازی تیراندازی پسا آخرالزمانی و یک جنگنده پلتفرم کاملاً جدید Divine Knockout: Founder’s Edition دسترسی پیدا می‌کنند. این عناوین را می‌توان تا ۲ ژانویه به کتابخانه بازی‌های PS اضافه کرد و پس از آن باید برای بازی کردن آن‌ها، اشتراک‌های خود را نگه دارید.

سونی اواخر روز چهارشنبه این موارد را در بلاگ پلی استیشن تایید کرد که با افشای اطلاعات اولیه این هفته مطابقت دارد. مانند دفعه قبل، ناشر عناوین بیشتری را – با کاتالوگ کلاسیک – به عضویت های سطح بالاتر PS Plus Extra و Premium/ Deluxe در اواخر این ماه اضافه خواهد کرد.

پلی استیشن پلاس: قیمت هند برای PS Plus Deluxe، Extra و Essential اعلام شد

PS Plus دسامبر 2022: Mass Effect Legendary Edition

افسانه فرمانده شپرد در مجموعه تحسین شده Mass Effect را در این بازسازی مدرن دوباره زنده کنید، همانطور که فرماندهی نرماندی را بر عهده می گیرید، خدمه خود را جمع می کنید و روایتی محکم با مسیرهای منشعبی را تجربه می کنید که شخصیت شما را مشخص می کند. Mass Effect Legendary Edition با هدف جلب رضایت نسل جدیدی از گیمرها، سه‌گانه اصلی و بیش از 40 DLC را گردآوری می‌کند که با بافت‌ها، مدل‌های کاراکتر و سایه‌بان‌های اصلاح‌شده بهبود یافته است – همه برای اجرا با وضوح 4K بهینه شده‌اند.

Mass Effect Legendary Edition برای پخش بر روی PS4 با پشتیبانی از سازگاری Backward در PS5 در دسترس خواهد بود.

PS Plus دسامبر 2022: Biomutant

کنترل یک جنگجوی پستانداران را در یک دنیای پسا آخرالزمانی پر از جهش‌یافته‌ها در دست بگیرید، و در حالی که جهنم را بر روی انبوهی از انبوه‌های وارده رها می‌کنید، با هنرهای رزمی مبارزه و بازی با اسلحه بازی کنید. طاعون که زمین ها را ویران می کند باعث می شود درخت زندگی از ریشه هایش خونریزی کند و شما را موظف می کند که آن را از آشفتگی نجات دهید. بازیکنان می‌توانند با آزمایش مجموعه جدیدی از دندان‌های نیش، خز، تیپ بدنی و سایر ویژگی‌ها، ساختار ژنتیکی خود را دوباره رمزگذاری کنند – که همه اینها تأثیر مستقیمی بر سبک بازی شما دارند. Crafting همچنین نقش کلیدی در RPG ایفا می کند، جایی که شما قطعات را با هم ترکیب می کنید تا سلاح های غوغا، رولور، تفنگ، تفنگ ساچمه ای و غیره ایجاد کنید.

Biomutant برای بازی بر روی PS4 و PS5 در دسترس خواهد بود، با پشتیبانی از 4K و HDR بومی، در کنار سه حالت گرافیکی مختلف.

PS Plus دسامبر 2022: Divine Knockout: Founder’s Edition

این جنگنده پلتفرم سوم شخص از Hi-Rez Studios (Smite) مستقیماً در تاریخ 6 دسامبر ذکر شده روی PS Plus راه اندازی می شود. بین 10 خدای قدرتمند اسطوره – هرکول، ثور، آتنا، و غیره – انتخاب کنید و در سه بعدی در Divine Knockout مبارزه کنید. می‌توانید با دوستان خود به حالت بازی Arcade 3v3 بروید تا انواع حالت‌های بازی را کشف کنید یا آن را در نسخه‌های 1v1 و 2v2 هاردکور انجام دهید. DKO دارای قابلیت های متقاطع و پیشرفت متقابل است، با این Founder’s Edition برخی از محتوای جایزه بازی را باز می کند، به علاوه یک پوسته الهام گرفته از DKO در Smite.

Divine Knockout: Founder’s Edition برای بازی در PS4 و PS5 در دسترس خواهد بود.

سونی همچنین تکرار کرد که همه مشترکین پلی استیشن پلاس چند روز دیگر – تا 5 دسامبر – فرصت دارند تا دنباله‌ی Soulslike Nioh 2 که در ژاپن ساخته شده است، کل مجموعه لگو هری پاتر و بازی فیزیک اتمسفر Heavenly Bodies را به کتابخانه خود اضافه کنند. این سه بازی رایگانی بودند که سونی برای ماه نوامبر معرفی کرد.

اشتراک پلی استیشن پلاس در هند از روپیه شروع می شود. 499 در ماه برای Essential، روپیه. 749 در ماه برای طرح اضافی، و روپیه. 849 در ماه برای لوکس رده بالا. بازی های رایگان ماهانه با هر سه سطح گنجانده شده است.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع