بازی‌های Google Play PC بتا به مناطق بیشتری گسترش یافته است، حداقل مشخصات کاهش یافته است


بازی‌های Google Play برای رایانه‌های شخصی در اوایل سال جاری به عنوان بخشی از یک نسخه بتا محدود در اختیار آزمایش‌کنندگان بتا قرار گرفت و به کاربرانی که روی رایانه‌های شخصی ویندوزی کار می‌کنند اجازه می‌داد مجموعه‌ای از بازی‌های طراحی‌شده برای اندروید را امتحان کنند. گوگل قبلاً بتای باز اولیه این نرم‌افزار را روی رایانه‌های شخصی ویندوزی راه‌اندازی کرد، اما به سه منطقه، هنگ کنگ، کره جنوبی و تایوان محدود شد. غول جستجو اکنون اعلام کرده است که آزمایش بتای باز خود برای بازی های اندروید روی ویندوز به کانادا، مکزیک، برزیل، اندونزی، فیلیپین، مالزی، سنگاپور و ایالات متحده گسترش یافته است.

این شرکت از طریق یک پست وبلاگی از گسترش برنامه تست بتای رایانه شخصی Google Play Games خود برای بازی های اندروید روی رایانه های شخصی ویندوزی خبر داد. گیمرها می توانند از عناوینی مانند نیروی هوایی 1945، Blade Idle، Cookie Run: Kingdom و Evony: The King’s Return انتخاب کنند. به گفته گوگل، این برنامه حتی پیشرفت را بین رایانه‌های شخصی و موبایل همگام‌سازی می‌کند تا بتوانید در پلتفرم‌های مختلف از جایی که کار را متوقف کرده‌اید ادامه دهید.

در حالی که گوگل همچنان به اضافه کردن عناوین به کاتالوگ بازی های Play برای کاربران ویندوز ادامه می دهد، اکنون بیش از 80 بازی در سراسر جهان در این سرویس موجود است.

از زمانی که نسخه بتا در اوایل امسال راه اندازی شد، گوگل تلاش کرده است از دستگاه های بیشتری پشتیبانی کند، با کاهش حداقل مشخصات مورد نیاز برای رایانه های شخصی دارای ویندوز 10 (یا جدیدتر) با یک کارت گرافیک یکپارچه و یک CPU چهار هسته ای (یا بهتر).

رقیب مایکروسافت همچنین به عنوان بخشی از همکاری با آمازون که شامل بازی‌ها و برنامه‌های فروشگاه Appstore آمازون است، برای افزودن پشتیبانی از برنامه‌های اندروید به ویندوز 11 کار کرده است.

اگرچه ویندوز 11 دارای زیرسیستم ویندوز برای اندروید از شرکت مایکروسافت است، اما گوگل نرم افزار جداگانه ای را برای فعال کردن پشتیبانی از بازی های اندروید گوگل پلی توسعه داده است. در همین حال، گوگل هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی قصد دارد نسخه بتا را به سایر بازارهای محبوب از جمله هند گسترش دهد.


پیوندهای وابسته ممکن است به طور خودکار ایجاد شوند – برای جزئیات بیشتر به بیانیه اخلاقی ما مراجعه کنید.



منبع